Sløv Honda NSR 125
Fra : MB

Dato : 10-07-06 10:39

Hej

Min Honda NSR 125 gider ikke over de 6000 rpm. Heller ikke i neutral gear.
Jeg har renset karburatoren og skiftet tændrør. Den har gået 35.000 km, så
dan trænger måske til et nyt stempel?

Det kunne også være der var en ventil ved udstødningen som skulle kigges på?

På forhånd tak!

Mvh Martin

Fra : Hekto

Dato : 10-07-06 10:54

It happens that MB formulated :
> [...]
> dan trænger måske til et nyt stempel?
>
> Det kunne også være der var en ventil ved udstødningen som skulle kigges på?

Ja - ja.

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650

Fra : MB

Dato : 10-07-06 11:42

Men hvor sidder den ventil henne af? Er lidt i tvivl om hvad jeg skal kigge
efter og hvor.

Fra : Hekto

Dato : 10-07-06 12:02

MB wrote :
> Men hvor sidder den ventil henne af? Er lidt i tvivl om hvad jeg skal kigge
> efter og hvor.

Den sidder i udstødningen og er enten en vase der
drejer eller en 'dims' der kører op og ned foran
udstødningen. Den er sikkert trukket via et par
kabler fra en servomotor.

- igang med manualen eller Google!

Fra : Hekto

Dato : 10-07-06 12:27