BMW-hjemmesiden
Fra : Aragorn Elessar

Dato : 10-07-06 00:42

Hej allesammen.

Så har jeg været flittig med opdateringer på min hjemmeside, de
interesserede er velkomne til at kigge forbi på http://www.bmwmc.dk/.
Listen over opdateringer finder du på forsiden nederst.
Flere opdateringer følger, forudsat at vejret bliver ulideligt at bevæge sig
udenfor i.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Per Jakobsen

Dato : 10-07-06 08:03

Aragorn Elessar wrote:

> [...]

> Listen over opdateringer finder du på forsiden nederst.
> Flere opdateringer følger, forudsat at vejret bliver ulideligt at bevæge sig

Hejsa.

God side, jeg var lige inde og lure lidt, og saa til min glaede at du
ogsaa havde listet BMW med militaer tjeneste. Jeg kan huske da jeg i
tidernes morgen
erhvervede mit MC kort paa Svanemoellen Kaserne (1991) blev undervist og
koerte
paa en BMW. Jeg kan bare ikke komme paa hvilken model. Den var groen

Men ellers alletiders sjove MC at koere paa. En af de ting jeg husker
bedst er at vi var et hold paa 4 og koerte fra koerelaeren (troede vi)
intil at han naaede op til os og spurgte om vi ikke var nogle toesedrenge
fordi vi ikke havde fyret den rigtigt af.

Jeg ved heller ikke om det bare er mig men jeg husker ogsaa at det var en
bestemt fornemmelse af at blive loeftet fremad (istedet for traek
fornemmelsen) naar vi accellerede.

Jeg har lagt et ling ind til et meget lille billede af forsvartes nyere
BMW som benyttes til ordonans teneste.

http://forsvaret.dk/NR/rdonlyres/450E9617-F087-49AA-8800-B3D300994BFE/19302/TonniMC.jpg

Mvh

Per JAkobsen

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 10-07-06 19:25

"Per Jakobsen" <per_biker@hotmail.com> wrote in message
> Aragorn Elessar wrote:
-klip-
> [...]
> fornemmelsen) naar vi accellerede.
>
> Jeg har lagt et ling ind til et meget lille billede af forsvartes nyere

Hej Per, og tak for billedet af F650'erne.
Mon ikke det var R-modeller I futtede rundt på?
Jeg kan heller ikke umiddelbart komme på den rigtige model, men det er til
at finde ud af - min hovedinteresse er ikke militærets, men politiets
motorcykler.
Men uanset hvad, så er BMWs maskiner dejlige.
Tak for historien, det er altid dejligt at læse om andres erfaringer og
minder.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--