OT?? Telte??
Fra : hamselv\(DKMC\)

Dato : 04-07-06 21:04

Hæi der

Nu skal jeg jo endelig snart på træf igen )
Men der var en udstødning der tog mit telt sidste år
Så nu skal jeg jo have en ny
Helst 3-4 pers.
De har nogle i Bilka til 3 og 4 pers, vandsøjletryk på 2500 til 500 kr.

Men hvad ved jeg om hvad er godt.
Så hvad er godt og i den prisklasse, helst ikke så meget mere end det.
Og hvor??

hamselv herfra
--
VED BESVAR, SKIFT "SNABELA" UD MED @

Fra : tb

Dato : 04-07-06 21:28

> [...]
> Så nu skal jeg jo have en ny
> Helst 3-4 pers.
> De har nogle i Bilka til 3 og 4 pers, vandsøjletryk på 2500 til 500 kr.

Sikkert ok. middelmådige på alle punkter men ikke direkte ringe.

Vi har brugt den slags telte. Vi er ikke så gode til at få dem ud, og efter
et par år er de enten vandslået eller ret medtaget. Så kan vi med god
samvittighed smide dem ud og købe et nyt.
Langt værre end hvis vi havde været i spejder sport e.l. og give
3000kr+.....

Fra : Per Svein Moland

Dato : 04-07-06 23:35

www.wolfcamper.dk

--
psm
OTC#335

Sport Touring - "Relaxing as fast as you can."
Adventure Touring - "Sport Touring as dirty as you can."
Cruising - "Posing as loud as you can."
Touring - "Trying to stay awake as comfortably as you can."

Fra : Jens Trojahn

Dato : 05-07-06 08:01

Jeg er selv godt tilfreds med dette telt...

http://www.billigcamping.dk/shop/productinfo.asp?id=32155

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 06-07-06 13:21

Jeg er selv godt tilfreds med dette telt...

De har vist også verdens største campingtelt. 400 personers til 1579,- Det
er da et tilbud

--
Mvh.
Henrik

Fjern de 2 x'er ved svar på mail

Fra : Jim Andersen

Dato : 05-07-06 11:36

hamselv(DKMC) wrote:
> [...]
> kr.
> Men hvad ved jeg om hvad er godt.
> Så hvad er godt og i den prisklasse, helst ikke så meget mere end det.

Har tidligere set at Bilka (eller lign) havde Outwell telte (sikkert ligesom
de nogle gange får et parti gammelt safety-1st tøj).

Jeg har gode erfaringer med Outwell.

/jim

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 05-07-06 13:43

hamselv(DKMC) skrev den 04 jul 2006 i

> [...]
>
> Men hvad ved jeg om hvad er godt.
> Så hvad er godt og i den prisklasse, helst ikke så meget mere end det.

Altså til træf må det her da være passende - særligt med tilbehør
http://www.apesa.ch/ecs/overview.php?objectid=6240

Vi skal her i sommerferien afsted med det her:
http://www.camping-heinz.de/shop/index.php?cat=WG070&product=072%2F046

...der nemt kan stilles meget pænere op end på billedet
...der ikke er det hurtigste telt at stille op.
...der er valgt for pladsens skyld (ståhøjde) - og skulle det være kan DLéren
såmænd komme i tørvejr, men det har vi nu ikke med i planerne.

--
Mvdlh - http://dfmc.dk/arne_lorenzen

Fra : AW på ZRX

Dato : 07-07-06 12:09

> De har nogle i Bilka til 3 og 4 pers, vandsøjletryk på 2500 til 500 kr.

2500 i vandsøjletryk er godt. Jeg har haft nogle 1800 og de har klaret noget
der ligner skybrud.

Allan