Nice
Fra : Kenneth

Dato : 04-07-06 19:55

Hvor mange dage kan Nice nås på, hvis man kører godt til? 2 dage?

--
Kenneth
Honda ST1100

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 04-07-06 20:01

Kenneth wrote:
> Hvor mange dage kan Nice nås på, hvis man kører godt til? 2 dage?
>
> --
> Kenneth
> Honda ST1100
> www.ziax.dk

Nemt... prøv shell geostar... der kan du lægge dine personlige data m.m.
ind...

Odense - Nice, det er 1735 km...

Hvis man er hård ved sig selv kan man gøre på en dag.

Thore

Fra : Kenneth

Dato : 04-07-06 20:07

> Nemt... prøv shell geostar... der kan du lægge dine personlige data m.m.
> ind...
>
> Odense - Nice, det er 1735 km...
>
> Hvis man er hård ved sig selv kan man gøre på en dag.

Regnede også med et par dage, men jeg ved ikke hvor mange sving og vejenes
tilstand er "downunder"

--
Kenneth
Honda ST1100

Fra : [6705] Jesper Sørens~

Dato : 04-07-06 20:29

"Kenneth" <ridder@FJERNcooltoad.com> skrev i en meddelelse
> Hvor mange dage kan Nice nås på, hvis man kører godt til? 2 dage?

Jeg vil sige at man _kan_ godt klare det på én dag hvis man er hård ved sig
selv og man kører på en ST1100 men samtidig så vil jeg sige at man kan lige
så godt bruge to dage fordi man ender alligevel op med at være helt til
hundene på 1. dagen i Nice efter at man har klokket 1700km dagen før...

/J

Fra : k.kyhl

Dato : 04-07-06 21:09

Det tager 14 timer..

hvis man kun tanker og laver toiletbesøg..

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 04-07-06 22:19

"Kenneth" <ridder@FJERNcooltoad.com> wrote in message
> Hvor mange dage kan Nice nås på, hvis man kører godt til? 2 dage?
>
> --
> Kenneth
> Honda ST1100
> www.ziax.dk

Dav Kenneth.

Salzburg kunne nåes på under 24 timer med tisse-, smøg-, spise- og
tankepauser, (lå jævnt på 130 km/t), så hvis du banker til dyret gennem
Tyskland burde det vel kunne lade sig gøre på et døgn eller to, alt efter
hvor træt og mørbanket man har lyst til at være, når man lander.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
www.welles.dk