Suzuki GN250 - sissybar m. bagagebærer
Fra : Corty

Dato : 02-07-06 13:54

Hey Gruppe

Jeg er rigtig glad for min fine enstamper - Suzuki GN 250.

Den kan ses på http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=
8282

Men.. som det kan ses på billederne, så er der kun en lille metalbøjle
bag sædet.

Findes der en sissybar til denne med ryglæn + påmonteret bagagebærer,
enten original eller uoriginal, som kan enten monteres i stedet for den
eksisterende bøjle, eller på den eksisterende bøjle.

Kæresten, som jeg af og til har bag på, mangler et lille ryglæn, og når
vi skal ud og køre en tur ville det være rart ikke at skulle have tasken
på ryggen, men at kunne surre den fast på bagagebæreren.

Jeg kender ikke meget til løsdelsbranchen, og er heller ikke meget for at
handle i udlandet.

Jeg havde kigget på nogle uoriginale fra Heppo & Becker, men har ikke
ligefrem hørt godt om mærket, og så ved jeg ikke om de passer.

Mvh
Corty

Fra : Asger

Dato : 05-07-06 06:40

Corty skrev:

> [...]
>
> Jeg havde kigget på nogle uoriginale fra Heppo & Becker, men har ikke
> ligefrem hørt godt om mærket, og så ved jeg ikke om de passer.

Mon ikke Highway Hawk laver et eller andet der kan bruges? De har da en
masse af den slags. Spoerg hos din lokale MC pusher.

Asger