Køb af Kawasaki
Fra : Buhl

Dato : 29-06-06 21:12

Hej alle.

Jeg vil lige prøve at få et godt råd af alle her i gruppen. Jeg leder i
øjeblikket efter en anden mc, som jeg kan trille lidt på. Da jeg (og min
pengepung) er mest til ældre vandkølede mc'ere fra før de alle kom til at
ligne hinanden, og mærket helst skal være en Kawasaki (jeg har en fin Kawa
i mange år efterhånden som jeg har været meget glad for), skal jeg lige
have et godt råd ang. nogle modeller.

Jeg har set en Kawasaki GPZ 750R til salg i den blå avis for et stykke tid
siden til 33000,-. Jeg må simpelthen indrømme at jeg er vild med det gamle
firkantede design, men jeg kan ikke forstå at 750'eren er så svær at komme
af med (den står der stadig, selvom der dog er givet bud på den nu). Jeg
kender til at 750'eren aldrig har været importeret til Danmark, men er
900'eren da så meget bedre???

Grundet til at jeg spørger at er at hvis jeg skal finde en nogenlunde
original og pæn GPZ 900R, så koster den omkring 40000,- og derover, og det
ligger budgettet lidt stramt til, selvom det dog er muligt. Men hvis jeg
skal finde det beløb, så bliver GPX 750'eren også inde for rækkevidde.

Det korte af det lange er... jeg leder ikke efter en decideret
sportscykel, men gerne en vandkølet touring som har lidt personlighed og
som er til at rode med selv. Hvad siger i???

Fra : Armand

Dato : 29-06-06 21:56

Buhl skrev:

> [...]
> at komme af med (den står der stadig, selvom der dog er givet bud på den
> nu). Jeg kender til at 750'eren aldrig har været importeret til Danmark,

750'eren blev aldrig nogen succes!
Grundet det faktum at den stort set var den halvtunge 900'er der havde
fået mindre boring og slaglængde var dens største hurdle egenvægten der
var markant højere end nogen anden samtidig kombattant

--
Armand.

Fra : Jens R. Lorentzen

Dato : 29-06-06 23:08

Buhl skrev:
> [...]
> sportscykel, men gerne en vandkølet touring som har lidt personlighed og
> som er til at rode med selv. Hvad siger i???

Hvad med en Suzuki Katana 750 eller 1100. Den er godt nok ikke
vandkølet, men det er en rigtig robust cykel der også har personlighed.
Så er det bare, om man synes om dens personlighed. Kig evt. her:
http://www.katanacentral.co.uk
Mvh Jens

Fra : Ukendt

Dato : 30-06-06 15:59

"Buhl" <Eddie_dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> sportscykel, men gerne en vandkølet touring som har lidt personlighed og
> som er til at rode med selv. Hvad siger i???

Uden at kende dit budget, så vil jeg anbefale denne
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=7069 ingen tvivl om,
at i forhold til GPZ750R får du en væsentlig mere håndterlig mc.

--
Dannie
Kawasaki ZZ-R1100 - 1995 http://www.zx-r.dk