Instruktion til tire repair kit
Fra : Jesper Bram

Dato : 27-06-06 14:54

Hey, NG.

Har lige købt et tire repair kit hos louis.
Vedlagte instruktion er på tysk, og der er jeg ikke lige så skrap.

Nogen der kender et sted hvor man kan finde en på engelsk?

Takker.

Mvh.
Jesper Bram
CB900F

Fra : Jens Jessen

Dato : 27-06-06 20:22

Har du prøvet at slå op i ordbogen?

Motor Press
Journalist Jens Jessen (DjF)
Skanderborgvej 140
DK-8660 Skanderborg
Danmark
Tlf. DK + 8657 7201
Fax. DK+ 8657 7204
Mobil 2073 7471
E-mail: jens.jessen@get2net.dk

Fra : Jesper Bram

Dato : 28-06-06 09:57

Tak for hjælpen, Jens. Det havde jeg slet ikke tænkt på...

Fra : Armand

Dato : 28-06-06 21:53

Jesper Bram skrev:

> Tak for hjælpen, Jens. Det havde jeg slet ikke tænkt på...

Som boende 100 km nord for Flensborg og således opvokset med mindst to
tyske alternative tv-kanaler dengang hvor kabel-TV var et amerikansk
ord, er det selvfølgelig let at undres over folk der ikke kan tygge sig
igennem en kortfattet manual på tysk (der tillige har billeder??)

Måske af ovenstående geografiske årsager har jeg ligeledes haft tysk
siden 7. klasse og lever for såvidt i overbevisning om at det gælder
alle elever i folkeskolen - Men sådan er det måske ikke??

Anyhow:
Alternativet til egne evner og forekommende oversættelser ude på nettet
er: http://babelfish.altavista.com/tr !
Som dog kræver en indtastning af teksten eller i det mindste de
uforståelige dele deraf!

--
Armand.

Fra : Jesper Bram

Dato : 28-06-06 10:41

Hvis andre skulle have brug for en engelsk instruktion, og heller ikke
mener de kan bruge Jens svar til så meget.

Kan man finde en udførlig guide på engelsk her.
http://www.totalmotorcycle.com/maintenance/tires-tyres3.htm

/Jesper
CB900F

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 30-06-06 18:45

Armand <armand@mc-chaufforerne.dk> writes:

> Måske af ovenstående geografiske årsager har jeg ligeledes haft tysk
> siden 7. klasse og lever for såvidt i overbevisning om at det gælder
> alle elever i folkeskolen - Men sådan er det måske ikke??

Nej, da jeg gik i folkeskole (for lidt over ti år siden) kunne man
også vælge fransk. Desuden kan vi jo ikke alle være lige så gode tilT
tysk som jer halvtyskere

--
Yamaha FZS 1000 | ......_[]-=*