Apropos skærrebrædder og andet til at "str~
Fra : Anders Majland

Dato : 26-06-06 10:18

Andre har fået ideen og sælger færdige klodser på ebay.
F.eks
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=230001644763&ssPageName=ADME:B:SS:DE:1

--
anders DOT majland AT jyde DOT dk

Fra : Torben Scheel

Dato : 26-06-06 11:08

Anders Majland wrote:
> Andre har fået ideen og sælger færdige klodser på ebay.
> F.eks
> http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=230001644763&ssPageName=ADME:B:SS:DE:1

Sådan et sæt har jeg lavet af PA (nylon) til en kammerats CB450S - dog
noget kortere. Han er tilfreds med effekten. Jeg funderer på om man bør
bore den igennem, så der er mere plads til olien når gaflen sammentrykkes.

--
vh
Torben

Fra : Western

Dato : 26-06-06 13:06

news:449fb1e4$0$15785> Sådan et sæt har jeg Jeg funderer på om man bør bore
den igennem, så der er mere plads til olien når gaflen sammentrykkes.

> --
> vh
> Torben

Man skal nok snarere reducere oliemængden svarende til afstandsstykkets
volumen.

vh.

Leif Westen