mc/motocross forhandler i Farum søges!
Fra : Per

Dato : 23-06-06 11:37

Hej NG!

Jeg kan huske at jeg for mange år siden var i en motocrossforhandler i Farum
nord for København, der solgte div. reservedele til motocrossmaskiner mv.

Forretningen lå vist i en blanding af et parcelhus og industrikvarter - jeg
kan desværre ikke huske hvad den hedder og hvor den ligger præcist - findes
den overhovedet mere?

Men de havde bla. billige og rigtig gode cross styr, der bla. kan bruges
off-roadere - meget bedre end standardstyr.

Nogen der kender forretningen?

evt. link...

--
Med venlig hilsen Per!

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 23-06-06 15:28

> Jeg kan huske at jeg for mange år siden var i en motocrossforhandler i
> Farum nord for København, der solgte div. reservedele til
> motocrossmaskiner mv.

Topracing. Søg på Google.

--
Jens Jacob Bager Jensen