Alarmsystemer - hvilken model skal jeg væl~
Fra : Søren

Dato : 18-06-01 14:45

Jeg skal have påmonteret en alarm på min Kawasaki ZX6R. Den må koster
omkring kr. 3.000 - kr. 4.000. Jeg har hørt om Spy-balls - men er de
anbefalings værdige.

Mvh Søren

Fra : Anders Brask

Dato : 18-06-01 16:02

Jeg har investeret i Spy-ball med fjernbetjening ca. 2500 for 1 år siden.
Aftalte med værkstedet til at montere alarmen med en på forhåndsaftalt 2
timers arbejdsløn! Det var en gevinst idet det tog dem 3½ time at montere
skidtet. Den virker fint og man kan indstille følsomheden.

Iøvrigt kunne jeg godt tænke mig en alarm der via en sender starter en anden
alarm. Således at hvis mc'en holder udenfor kunne der gå en alarm lige ved
siden af ens seng og boldbat. Mig bekendt findes en sådan alarm ikke.

Mvh. Anders

RS250

Fra : Henry

Dato : 18-06-01 16:29

> [...]
> alarm. Således at hvis mc'en holder udenfor kunne der gå en alarm lige ved
> siden af ens seng og boldbat. Mig bekendt findes en sådan alarm ikke.

Hmmm, hos www.louis.de har et eller andet med en personsøger måske var det
noget..

mvh
Henry

Fra : kasper K.

Dato : 19-06-01 09:24

jeg har også en spy-ball alarm med fjernbetjening og den virker bare
perfekt!