OT: Der er så meget kvinder ikke forstår..~
Fra : AW på ZRX

Dato : 18-06-06 12:54

Denne her bliver jeg altså nød til at dele med jer:

Sidder og ser Le Mans, og får en SMS fra en af mine venner, som også sidder
og ser Le Mans.
Der står:

Gitte (navnet ændret af hensyn til den stakkels pige), kommer ind i stuen og
spørger:
"Ham Aston Martin - er det ham der kører Audien?".

Allan
ZRX 1200 S

Fra : Thomas Løjmann Jørge~

Dato : 18-06-06 17:00

AW på ZRX wrote:
> Denne her bliver jeg altså nød til at dele med jer:

<snip>
> Gitte (navnet ændret af hensyn til den stakkels pige), kommer ind i stuen og
> spørger:
> "Ham Aston Martin - er det ham der kører Audien?".

Ha, ja der er sku meget kvinder ikke forstår :)

Ærgeligt med bil nr. 7... Men godt gået alligevel :)
Også tillykke til Magnussen.

--
Kind Regards,

Thomas Løjmann Jørgensen
Branteviksgatan 30
214 41 Malmö C

Cell. +45 60 81 04 04
Home: +45 36 99 04 20 / +46 (0)40-693 11 12

http://lojmann.dk - Personal Homepage
http://RateMySite.dk - Er dit website hot eller not?
http://freelance4u.dk - CV and referances
http://NerdLab.dk - Webudvikling

Fra : Jens B. Rasmussen

Dato : 18-06-06 21:31

"Thomas Løjmann Jørgensen" <lojmann@lojmann.dk> skrev i en meddelelse

> <snip>
>
> Ha, ja der er sku meget kvinder ikke forstår :)
>
> Ærgeligt med bil nr. 7... Men godt gået alligevel :)
> [...]

Ja det er lige før den kommentar kunne bruges i tipstjenestens reklamer for
at spille på oddset !

Jens Brauer Rasmussen
Suzuki RF900

Fra : MortenP

Dato : 19-06-06 08:15

Jens B. Rasmussen wrote:

> "Thomas Løjmann Jørgensen" <lojmann@lojmann.dk> skrev i en meddelelse

> stuen og

Haha. .good one

Jeg har så en kammerat der har en seddel til at hænge på køleskabsdøren
med alt det dumme konen siger. .(så han ikke glemmer at fortælle mig det
når vi kommer forbi ..

Den bedste (værste) var nok da vi sad i deres have, og der sad en ugle og
.. ja sagde uglelyde .. kiggede hun over på mig og sagde.. "det er BARE
underligt sådan nogle de sover med hovedet nedad" .....

Ja.. jeg var ihvertfald færdig af grin

-MortenP

Fra : Morten dahl

Dato : 19-06-06 09:09

"AW på ZRX" <allan@malwisFJERN.dk> wrote in message
> [...]
> og spørger:
> "Ham Aston Martin - er det ham der kører Audien?".

Tjae.. min kæreste der ellers nok intresserer sig lidt for motorsport,
spurgte hvor det var de kørte det LeMans henne??

Men ok, hendes stedsans er heller ikke verdens bedste, plejer at sige hun er
nødt til at køre samme vej hjem fra arbejder hver dag, for ikke at fare vild

-
Morten Dahl

Fra : Carl Dragert

Dato : 19-06-06 11:08

"Morten dahl" <morten@FJERNdahl.mail.dk> wrote in message
> Men ok, hendes stedsans er heller ikke verdens bedste, plejer at sige hun
> er nødt til at køre samme vej hjem fra arbejder hver dag, for ikke at fare
> vild

En af mine venners kvinde kørte hjemmefra med ungerne for at besøge noget
familie. Hun for vild i København, parkerede bilen og tog en taxi resten af
vejen - se det var jo kvikt tænkt af kvinden. Hvad der gjorde manden lidt
sur var at de efterfølgende brugte tre uge på at finde bilen igen, for hun
havde ikke lige registreret hvor hun parkerede den.

--
Carl Dragert
http://dkfritidmotorcykel.dk/?id=531

Fra : Perminator

Dato : 20-06-06 21:13

"AW på ZRX" <allan@malwisFJERN.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og spørger:
> "Ham Aston Martin - er det ham der kører Audien?".

Tjah, en kvinde som står mig nær var i Brugsen, og efter de daglige indkøb
ville hun supplere beholdningen af el-pærer til de forskellige lamper i
huset fordi de var på "bøj".
Hun opgav dog at købe nogen pærer på tilbud, fordi der kun var Light-pærer,
og de holder jo nok ikke så længe
--
"Perminator"
Per Misser