Weekendtur i Danmark, hvorhen?
Fra : Henrik Olsen

Dato : 18-06-01 12:22

Som ny MC-kører skal jeg på min første weekendtur i Danmark næste weekend.
Men spørgsmålet er nu hvor jeg (og bagsædepassageren) skal hen. Vi kører ud
fra København, og er åbne for forslag til naturskønne steder, campingpladser
o.l. Måske ligefrem færdige ruter I tidligere med succes har anvendt.

Vi har overvejet områderne omkring Silkeborgsøerne, da dér skulle være
rigtig flot.

Hvad siger I?

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 18-06-01 12:58

Lyder som en god idé, der er flot omkring Silkeborg.

Jeg kan også anbefale Djursland, og der ligger Touring Campen jo også, da
den kun er for MC'er, er det der muligt at møde en masse ligesindede og det
ville undre mig om der ikke var flere der, som kan komme med gode forslag.
Men ellers er Ebeltoft og Mols bjerge altid et besøg værd.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail

Fra : Søren

Dato : 18-06-01 14:40

www.dmcn.dk kan I se forskellige tur forslag.

Mvh Søren

Henrik Olsen <ho_maps@hotmail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9gko88$9m4$1@news.inet.tele.dk...

Fra : Armand

Dato : 18-06-01 16:04

> [...]
> ud fra København, og er åbne for forslag til naturskønne steder,
> campingpladser o.l. Måske ligefrem færdige ruter I tidligere med

Hva' mæ' at starte med MCTC's sjællandske MC-campingplads - Nårh nej for
hulen, den gider de jo ikke lave

Et simpel men virkningsfuld tur er at følge "Margurit-ruten" der til
overflod er skiltet hele vejen og netop fører forbi diverse
seværdigheder og markante landskabsformer!

> Vi har overvejet områderne omkring Silkeborgsøerne, da dér skulle være
> rigtig flot.

Det er der også; men er det ikke et rigtigt myggeår i år? I fald, så er
Silkeborg-egnen værre ramt end vestkysten :-/

> Hvad siger I?

Kom afsted!!!

PS: har i overvejet at næste weekend er Skt. Hans. Weekenden?
Endvidere er der kaffetræf (= maasser af spændende/flotte motorcykler
og ditto motorcyklister!)ved Karoline cafeteriet (Middelfart) om
søndagen, når i er for hjemadgående

--
Armand.

Fra : Claus Rittig

Dato : 18-06-01 17:55

"Henrik Olsen" <ho_maps@hotmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> o.l. Måske ligefrem færdige ruter I tidligere med succes har anvendt.
>
> Vi har overvejet områderne omkring Silkeborgsøerne, da dér skulle være

Så burde I måske også drøne op omkring Rubjerg Fyr, Maarup Kirke (inden den
smutter i havet) og måske til Hanstholm og se museet over fæstningsanlægget
fra 2. Verdenskrig (det er imponerende også for os der er allergisk overfor
museer). Det er altsammen langs kysten, og der er huleme flot!

Rittig

Fra : Torbjørn Bendsen

Dato : 19-06-01 10:36

Hej, prøv på samsø der er færge fra kalundborg.og der kan man sagtens få et par dage til at gå.Ballen camping er anbefalelses værdig.God tur hvor end du kommer hen. MvhTorbjørn

Fra : Mureren

Dato : 19-06-01 11:28

> Vi har overvejet områderne omkring Silkeborgsøerne, da dér skulle være
> rigtig flot.
>
> Hvad siger I?

Der er vist Riverboat Jazz-festival i Silkeborg denne weekend = masser af
mennesker og god stemning i byen

Mureren