Så fik jeg også ny mc
Fra : Palle

Dato : 13-06-06 09:14

Ja, så fik jeg leveret min nye mc

Triumph Sprint ST 1050 ABS ... Nice bike, og den er blå ....

http://www.sportrider.com/bikes/2005/146_05_triumph_sprint_st/

Fra : O.L

Dato : 13-06-06 09:45

Tillykke, og pas på dig, og os andre.

Fra : Martin Z

Dato : 13-06-06 11:27

Til lykke

Det er helt klart min drømmecykel, synes bare den er alt, alt for dyr - vil
du oplyse hvor du har købt den og hvor meget du har givet?

/Martin

PS: Både i Sverige og Tyskland er Sprint'en billigere end en Blackbird, men
i DK over 40K dyrere - nogen der har et bud på hvorfor?

Fra : Palle

Dato : 13-06-06 11:41

> Det er helt klart min drømmecykel, synes bare den er alt, alt for dyr - vil
> du oplyse hvor du har købt den og hvor meget du har givet?

Ja, den er købt i Lund Triumph Center. Jeg bor i Malmö 104.000 DKK

Fra : Martin Z

Dato : 13-06-06 11:53

> Ja, den er købt i Lund Triumph Center. Jeg bor i Malmö 104.000 DKK

OK - og at jeg skal give 253.000,- DKK ex. levering () - det gør vel kun
dig endnu gladere for din nye cykel?

/Martin - MEGET misundelig - endnu engang til lykke....

Fra : Palle

Dato : 13-06-06 11:59

> OK - og at jeg skal give 253.000,- DKK ex. levering () - det gør vel kun
> dig endnu gladere for din nye cykel?

Ja, jeg kender godt prisen i DK. Men, det er nu ikke noget der gør mit
humør bedre. Syntes bare danske priser er vanvittige, men cyklen bliver jo
hverken bedre eller dårligere af den grund.