Vibrationer!!
Fra : JimR

Dato : 12-06-06 16:04

En SZR660 Super Single ryster ikke - den vibrerer! Faktisk vibrerer den så
den knækker bolte af og til. Denne gang røg der en fodhvilerbolt som nu
sidder tilbage i stellets støbegods efter lidt frisk motorvejskørsel

Den gode nyhed er at det er en gennemgående M10 bolt.
Den dårlige nyhed er at den knækkede lige i overfladen.

Den gode nyhed er at jeg har fået boret et 5 mm hul ca. 5 mm dybt i bolt
stumpen uden at ødelægge stellet.
Den dårlige nyhed er at nu sidder der rester fra 2 stk. 2.5 mm bor i bunden
af hullet

Den gode nyhed er at der findes et forum for erfarne, hjælpsomme MC'ister
der kan give gode råd.
(Den dårlige nyhed er at bilens aircondition også er gået død midt i
hedebølgen)

mvh

JimR
SZR 660
Søup, Fredensborg

Fra : Carl Dragert

Dato : 12-06-06 16:11

"JimR" <look@www.radmer.dk> wrote in message
> [...]
> der kan give gode råd.
> (Den dårlige nyhed er at bilens aircondition også er gået død midt i

LOL

Den gode nyhed er at du fik mig til at grine
Den dårlige nyhed er at jeg spildte cola på mine papirer