Afmontering af fjeder
Fra : Bjarne K.

Dato : 12-06-06 14:18

Ja, og det er ikke en bil, men håber det går.

Under min plænetraktor er der en fjeder der skal af, før man kan fjerne
klippe bordet. Jeg har prøvet at hive, men selv om fjederen ikke er sindsyg
stor, slår mine muller altså ikke til.

Manualen der er på engelsk foreskriver at man skal bruge en fjederfjerne
himstragims. Er der tilfældigvis nogen der ved hvad såden en dims hedder på
dansk?
Jeg kunne forstille mig at det må være noget ala en gevindstang med nogle
hager på, som man så kan udvide.

Jeg har checket harald-h. men ikke fundet noget..
Kun en http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=3076 , men de hager
der er på en sådan vi aldrig kunne tvinge ind i fjederen der er meget tæt i
vindeingerne, samt at de vender den forkerte vej, men noget lignende vil
kunne bruges.

Bjarne K.

Fra : Kito

Dato : 13-06-06 06:12

"Bjarne K." <nej@niet.ne> skrev i en meddelelse
> [...]
> hager der er på en sådan vi aldrig kunne tvinge ind i fjederen der er
> meget tæt i vindeingerne, samt at de vender den forkerte vej, men noget

Jeg ville nok tage ind til Almas eller lignede, og se hvad der bruger af
værktøj, det er nok det nemmeste.>

vh
Poul