afmontering af dørbeklædning
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 11-06-06 18:14

Hej

Skal til at montere centrallås, samt nye højttalere i min Seat ibiza /98

Inden jeg begynder at flå i beklædningen af, er der som jeg kan se det 3
problemer.

1. håndtag for døråbning
2. vindues opruldnings håndtag
3. låsestang

Hvordan håndteres dette og i hvilken rækkefølge. Sætter stor pris på jeres
hjælp

Mvh. Bjarke Hansen

Fra : Uffe Ravn

Dato : 11-06-06 23:44

Bjarke Hansen wrote:

> Skal til at montere centrallås, samt nye højttalere i min Seat ibiza
> /98

Nu kender jeg ikke lige ibizaen men

> Inden jeg begynder at flå i beklædningen af, er der som jeg kan se
> det 3 problemer.
>
> 1. håndtag for døråbning

Skrues ud

> 2. vindues opruldnings håndtag

En låsering bagved der løsnes med en specialkrog eller et frottehåndklæde

> 3. låsestang

Skrues op

> Hvordan håndteres dette og i hvilken rækkefølge. Sætter stor pris på
> jeres hjælp

Rækkefølgen er ligegyldig.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 12-06-06 05:11

"Uffe Ravn" <uffesaffald@hotmailpunktumcom> wrote in message

> Nu kender jeg ikke lige ibizaen men

tak for dit svar alligevel

> Skrues ud

Nu kan jeg ikke se nogen skrue, så går ud fra jeg skal vippe noget afdækning
af omkring den.

> En låsering bagved der løsnes med en specialkrog eller et frottehåndklæde

Frottehåndklæde hmm ok

> Skrues op

ok så den skal bare skrues mod uret?

> Rækkefølgen er ligegyldig.