Sol gennem soltaget
Fra : Kim

Dato : 11-06-06 16:03

Jeg har et soltag på min gamle bil som er en glasrude
hvor solen går igennem så jeg bliver helt bombet i
hovedet af varmen.
Hvilken billig løsning i form af en gør-det-selv slags
er at anbefale, inden jeg tager en papkasse, hobbyknib
og gaffatape, for det er uudholdigt med den varme ?

Mvh Kim

Fra : Leon Hulstroem

Dato : 11-06-06 16:16

> [...]
> er at anbefale, inden jeg tager en papkasse, hobbyknib
> og gaffatape, for det er uudholdigt med den varme ?

Gør-det-selv solfilm fra T-hansen, kan fåes i mange toningsgrader

-Leon

Fra : Keld Rasmussen

Dato : 11-06-06 16:20

Kim skrev:
> [...]
> er at anbefale, inden jeg tager en papkasse, hobbyknib
> og gaffatape, for det er uudholdigt med den varme ?

http://www.biltema.dk/products/product.asp?iItemId=87986

var en succes på min tidligere bil efter at jeg opdagede at Hollandia
ville have 900 kroner for et originalt gardin

Jeg brugte den sorte.

--
Keld

Fra : Ukendt

Dato : 11-06-06 16:35

"Kim" <no@way.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er at anbefale, inden jeg tager en papkasse, hobbyknib
> og gaffatape, for det er uudholdigt med den varme ?

Tja selv det originale på en Sierra er da med til at koge roen så blød at
man til sidst mister koncentrationen, så jeg vil heller ikke anbefale
røgglas og net som i de originale.
Men det var nu ganske rart at man kunne skyde den originale klap hen og
lukke for 100% solen
Jeg ville bare sprøjtemale med en sølvfarvet på undersiden, man kan jo
stadig lukke helt op hvis man synes

--
Tom

Fra : Torben E

Dato : 11-06-06 19:10

> [...]
> er at anbefale, inden jeg tager en papkasse, hobbyknib
> og gaffatape, for det er uudholdigt med den varme ?

Ja det er ikke rart, jeg malede enggang et sort, det hjalp

Torben E