Så blev den købt!
Fra : mikkel_paulsen@hotma~

Dato : 10-06-06 23:52

Hey Gruppe!
Efter meget hjælp fra jer har jeg laaaangt omlænge fået købt ny
cykel. Det blev ikke en GPZ 1000RX, CBR 1000 eller GPZ 500s.
Men min drømme cykel siden jeg fik kortet "for et par år siden", en
VFR 750 fra 89" kørt 30000km og i perfekt stand intet at sætte finger
på der. Nu skal den bare på plader, da den er import fra holland.
Sælger var meget flink og troværdig, så der skulle ikke være nogen
problemer der. Desuden blev den efterset af en ven som er mc-mekaniker
inden den blev købt og han tøvede ikke, den skulle jeg bare have
sagde han.
Den kører bare godt, noget bedre end den gamle XS 400 .
Der skal bare nyt kædekit på, samt ny olie i forgaffel, så skulle
den være klar til maaaaange km.

Tak for hjælpen.
mvh Mikkel Paulsen

Fra : Thomas Jensen

Dato : 11-06-06 00:04

> Men min drømme cykel siden jeg fik kortet "for et par år siden", en
> VFR 750 fra 89" kørt 30000km og i perfekt stand intet at sætte finger
> på der.

tillykke med den, du har fået dig en stabil slider af en mc.

God fornøjelse med den.

mvh

Thomas Jensen
Honda CBR1000F ´94
http://dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : Ukendt

Dato : 13-06-06 07:24

Og det er så en HONDA vfr750 ikk`? Er helt grøn.. og kigger selv efter
cykel, hvad var prisen?? Med/uden afgift? på forhånd tak..

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 11-06-06 00:24

Den kører bare godt, noget bedre end den gamle XS 400 .
Der skal bare nyt kædekit på, samt ny olie i forgaffel, så skulle
den være klar til maaaaange km.

Sådan noget moderne stads... tsk tsk......

TILLYKKE

Stef
XS400 Seca

Fra : mikkel_paulsen@hotma~

Dato : 11-06-06 22:18

ahh de to modeller er nu ca lige gamle. men udover det så kørte
seca'en fandme godt. 30k km på to år uden at gøre noget overhovedet,
men så gik knastkæden også. men stadig fuld valuta for pengene

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 12-06-06 11:13

<mikkel_paulsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
ahh de to modeller er nu ca lige gamle. men udover det så kørte
seca'en fandme godt. 30k km på to år uden at gøre noget overhovedet,
men så gik knastkæden også. men stadig fuld valuta for pengene

Jo det er en dejlig cykel sådan en Seca, er heller ikke helt tilfreds med at
skal sælge min, men man kan nu engang ikke have tid til alting. Kan det
passe sådan en var blå som org. mener at kan huske naboen store knægt havde
sådan en.

Stef

Fra : Brian Sørup

Dato : 11-06-06 22:57

Skynd dig hen til www.vfr.dk og meld dig ind

--
Brian Sørup
Honda VFR 750 F RC36

Fra : mikkel_paulsen@hotma~

Dato : 12-06-06 22:53

Kan det
> passe sådan en var blå som org. mener at kan huske naboen store knægt havde
> sådan en.
>
> Stef

Yep Blå og Rød

skal nok melde mig ind i VFR-klubben

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 13-06-06 14:54

Yep Blå og Rød

skal nok melde mig ind i VFR-klubben

Ja vi fik jo aldrig lavet en xs'er klub, meeeen vi er jo heller ikke døde
endnu!

Stef