Haynes til GS 500? På nettet!
Fra : Sean Koch Nyekjær

Dato : 10-06-06 22:57

Findes der et sted hvor jeg kan hente haynes håndbogen til en GS 500 på
nettet?

Mvh. Sean

Fra : André S Hansen

Dato : 11-06-06 00:12

"Sean Koch Nyekjær" <skn.sean@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Findes der et sted hvor jeg kan hente haynes håndbogen til en GS 500 på
> nettet?
>
> Mvh. Sean

Ser ud til de links jeg har, er døde, men har den, fylder 74 Mb

Kan sende den over msn, eller andet ?

André S Hansen
GS500E

Fra : n.stoustrup@stofanet~

Dato : 11-06-06 11:43

> Kan sende den over msn, eller andet ?
>
> André S Hansen
> GS500E

Hej André,

Hvis du også kan sende den til mig vil jeg være utrolig glad. Jeg har
tilføjet dig til min MSN, så på et tidspunkt hvor vi begge er online
kontakter jeg dig lige. Håber det er ok.

Med venlig hilsen
Niels

Fra : Eg Egemarke

Dato : 11-06-06 19:01

Ellers brug Emule, Søg på DFMC Suzuki fx !

MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265
Manualer til Mc brug emule hent programmet på www.emule.dk

Fra : Morfar

Dato : 11-06-06 22:34

"Eg Egemarke" <egemarke@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Ellers brug Emule, Søg på DFMC Suzuki fx !

> MvH Eg Egemarke

> Manualer til Mc brug emule hent programmet på www.emule.dk

Hej -

Jeg har manualen til GS500E på tysk ( Werkstatthandbuch ) - den er i .pdf
format
og fylder ca. 12 Mb - har det interesse så lægger jeg den
til download på en webside ? ?

Venlig hilsen -
Morfar

Fra : Mogens

Dato : 12-06-06 08:08

Hvor sødt :-/
Hvis én vil snyde Den Blå Avis og efterlyser gratis adgang, så er der masser
af moralske opråb. (Som jeg i øvrigt er enig i! Hvis man overvejer at købe
mc til xx antal tusinder, så kunne man vel også ofre de 15 kr for at se
telefonnummer)
Men når én efterlyser en ulovlig kopi af en bog, så står folk i kø for at
hjælpe?

Hvis du ikke vil ofre pengen til en ny, så er jeg sikker på, det vil være
rimeligt nemt at skaffe en brugt. F.eks. via Den Blå Avis

Det var bare det jeg ville sige. Og kom så ud og nyd det gode vejr
allesammen

Mvh
Mogens
CBR600F4

Fra : Ukendt

Dato : 12-06-06 11:42

Mogens wrote:
> [...]
> rimeligt nemt at skaffe en brugt. F.eks. via Den Blå Avis
>
> Det var bare det jeg ville sige. Og kom så ud og nyd det gode vejr

Jeg købte i hvert fald min billigt ved
http://www.birgersbilligebilboeger.dk/

Og nej, jeg har ikke noget med firmaet at gøre.

Mvh Jesper G, GS500E