Citroen Picasso - udstødnings ophæng??
Fra : Rasmussen

Dato : 09-06-06 22:18

Hej NG

Jeg har lige købt og hentet min Picasso 1.8i fra 2001 og km på 105000 som
kørte fint de første 25 km på vej hjem men så begyndte den at komme med
klaplyde bagtil når jeg gav gas og brugte motorbrems. den eneste måde jeg
kan fremkalde lyden på er ved at hive frem og tilbage i lydpotten men med
rimelig meget kræft. så var det lige jeg vil høre om der er en her der ved
hvor mange udstødnings ophæng der skal være på picassoen??

MV. Per Rasmussen

Fra : Peter Weis

Dato : 09-06-06 23:01

Rasmussen wrote:
> [...]
> rimelig meget kræft. så var det lige jeg vil høre om der er en her der ved
> hvor mange udstødnings ophæng der skal være på picassoen??

Du er velkommen til at komme forbi og checke min

mvh
Peter

Fra : Per Tolbøll

Dato : 10-06-06 10:56

> [...]
> rimelig meget kræft. så var det lige jeg vil høre om der er en her der ved
> hvor mange udstødnings ophæng der skal være på picassoen??

- Konen er kørt til konference i min, så jeg kan ikke engang tælle efter,
men Haynes omtaler fire sektioner i udstødningsrøret med en flexibel sektion
i forreste rør-sektion. Kan det være den der "sitter fast" ?.

- Se videre i Haynes-bibelen side 4A.12-13

/Per

Fra : Ole Frederiksen

Dato : 11-06-06 22:09

Har den anhængertræk?

På mit arbejde ser vi ofte at det vestre ophæng på selve bagpotten sidder
meget tæt på et beslag til anhængertrækket.

Det kan løses ved at tage gummihophænget af på bilsiden og monterer et par
afstandsskiver så afstanden øges en smule.

Måske det hjælper

M.v.h. Ole Frederiksen