anhængertræk - hvor dyrt og hvordan?
Fra : taina

Dato : 09-06-06 21:57

Jeg overvejer at få træk på potten. Hvad koster det at få sådan en dims sat
på, og skal potten så synes før jeg må bruge det?

mvh. tina

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 09-06-06 21:55

taina skriver:

> Jeg overvejer at få træk på potten. Hvad koster det at få sådan en dims sat
> på, og skal potten så synes før jeg må bruge det?

Tjah, fisk.

Hvilken bil, hvor gammel, aftageligt træk osv.....

Flere oplysninger er basis for bedre svar.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe
Sweet victory: http://home6.inet.tele.dk/moppe/stave.html

Fra : Ukendt

Dato : 09-06-06 22:12

> taina skriver:

> Tjah, fisk.
>
> Hvilken bil, hvor gammel, aftageligt træk osv.....

Golf 3 ca 15.000,-

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 09-06-06 22:11

Olsen skriver:

> Golf 3 ca 15.000,-

Øøøøh ?

Fra : taina

Dato : 09-06-06 22:22

> taina skriver:

> Tjah, fisk.
>
> Hvilken bil, hvor gammel, aftageligt træk osv.....

Og her gik man og troede, at træk var træk Potten er en polo diesel
1992, og jeg aner ikke en klaphat om, hvad du mener med aftageligt træk??

mvh. tina

Fra : Ukendt

Dato : 09-06-06 22:42

On Fri, 9 Jun 2006 23:21:32 +0200, "taina"
<tinachristoffersen(fjern)@hotmail.com> wrote:

>"Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev i en meddelelse

>Og her gik man og troede, at træk var træk Potten er en polo diesel
>1992, og jeg aner ikke en klaphat om, hvad du mener med aftageligt træk??

Det koster vel 2500-3000, undersøg et par steder - især forhandlere af
campingvogne og trailere. (jeg gav 2800 til Saxoen dengang). Da bilen
er mere end 8 år gammel skal den til syn - nu skriver du 1992, så var
det måske en ide at have det klar, når du skal til periodesyn i år,
hvis det ikke er overstået.
--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi

Fra : bilbo

Dato : 10-06-06 00:10

Er der en speciel grund til at træk aldrig ser ud til at være lavet af
rustfri materialer. Til den pris burde de være forgyldet...

Fra : Ukendt

Dato : 10-06-06 00:19

On Sat, 10 Jun 2006 01:10:23 +0200, "bilbo" <nogen@mikroblod.com>
wrote:

>Er der en speciel grund til at træk aldrig ser ud til at være lavet af
>rustfri materialer. Til den pris burde de være forgyldet...

Tjaah, kan godt være. Men du må regne med, at de lige skal ind og
fikse noget i bilens ledningsnet også.
Vil du iøvrigt ikke være rar at skrive neden under det du citerer en
anden gang? .....vejledning på http://www.usenet.dk

--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi

Fra : taina

Dato : 10-06-06 00:53

> [...]
> er mere end 8 år gammel skal den til syn - nu skriver du 1992, så var
> det måske en ide at have det klar, når du skal til periodesyn i år,

Det vil jeg prøve, tak skal du have.

Så kan jeg også se, at et spørgsmål avler flere. Er synstidspunktet KUN
afhængigt af, hvad der står på attesten? Min blev importeret fra Tyskland
sidste år og blev der synet for første gang. Skal den så synes i år?

mvh. tina