Nu bliver det en god weekend
Fra : Ukendt

Dato : 09-06-06 20:27

Endelig kom bilen tilbage fra reperation
Det har også taget sin tid !
Ikke så meget at lave den - mere for BMW at få tid
Det er da utroligt at det kan tage næsten 3 måneder at få tid !!
(blev skadet i et trafik uheld d. 16/3 (var ikke min skyld))

Nå, jeg må hellere se det fra den positive side
Den er jo blevet helt nydelig at se på igen og står rimelig
fast med de nye hjul

Et par hurtige skud af den....
http://ivao.org/~mh/images/bmw735/bmw735_1.jpg
http://ivao.org/~mh/images/bmw735/bmw735_2.jpg
http://ivao.org/~mh/images/bmw735/bmw735_3.jpg
http://ivao.org/~mh/images/bmw735/bmw735_4.jpg

--
Mvh.
Morten Hansen

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 09-06-06 21:42

"Morten Hansen" <Morten.HansenSnabelAit.dk> skrev i en meddelelse

> Det er da utroligt at det kan tage næsten 3 måneder at få tid !!
> (blev skadet i et trafik uheld d. 16/3 (var ikke min skyld))

På en møde er det værkstedernes skyld, de kan bare ansætte nogle lærlinge -
men næ, nej de vil have folk som er 24- med 10 års anciennitet i deres
produkt :(. Og så bliver det svært at få noget lavet hurtigere!.

Fra : Ukendt

Dato : 09-06-06 21:54

"Jørgen M. Rasmussen" <j.m.rasmussen.tabort@os.dk> wrote in message

> [...]
> i deres produkt :(. Og så bliver det svært at få noget lavet hurtigere!.

At de for kort tid siden nedlage en masse BMW afdelinger gør
det heller ikke nemmere....

--
Mvh.
Morten Hansen

Fra : Kasper L

Dato : 09-06-06 22:06
Fra : Ukendt

Dato : 09-06-06 22:19

"Kasper L" <kav_91@tdcadslFJERN.dk> wrote in message

> Det er fandme en lækker bil :D

Takker - Den er vel OK af så gammel en dyt at være....

--
Mvh.
Morten Hansen

Fra : spamsen

Dato : 10-06-06 00:14

In news:4489e5b6$0$2084$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Morten Hansen <Morten.HansenSnabelAit.dk> typed:
>>> http://ivao.org/~mh/images/bmw735/bmw735_2.jpg
>>> http://ivao.org/~mh/images/bmw735/bmw735_3.jpg

> Takker - Den er vel OK af så gammel en dyt at være....
nice :) er det den model med 3 "speed" gearkasse? (E-S-R) hvor den kaster
1000omdrejninger mere på før den skifter i "racer"mode?

hvad var skadet på den?

..-Flemming

Fra : Ukendt

Dato : 10-06-06 12:11

"spamsen" <breznewXX@XXhotmail.com> wrote in message

> nice :) er det den model med 3 "speed" gearkasse? (E-S-R) hvor den kaster
> 1000omdrejninger mere på før den skifter i "racer"mode?

Nej E-S-M. I S (Sport) skifter den ca. 1000 omdr højere oppe end i E
I M er den HELT manuel og bruger kun 3 af de 4 gear.
Den har desuden direct drive (en slags overdrive eller 5. gear om du vil)

> hvad var skadet på den?

Venstre side.... forskærm og fordør
Højre side... kofanger, forskærm, begge døre og en smule
af bagskærmen samt begge forreste fælge

http://ivao.org/~mh/images/bmw735/uheld1.jpg
http://ivao.org/~mh/images/bmw735/uheld2.jpg
http://ivao.org/~mh/images/bmw735/uheld3.jpg
http://ivao.org/~mh/images/bmw735/uheld4.jpg

--
Mvh.
Morten Hansen

Fra : Klaus G.

Dato : 09-06-06 23:20

> [...]
> Det er da utroligt at det kan tage næsten 3 måneder at få tid !!
> (blev skadet i et trafik uheld d. 16/3 (var ikke min skyld))
Hvor dyrt er det generalt at holde ældre bimmere kørende? Tænker på reserve
dele.

> Nå, jeg må hellere se det fra den positive side
> Den er jo blevet helt nydelig at se på igen og står rimelig
> fast med de nye hjul
Det er altid godt med nye ruller :D

> Et par hurtige skud af den....
> [...]
Som du selv siger, den står ganske pænt!

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Ukendt

Dato : 10-06-06 12:00

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> wrote in message

> Hvor dyrt er det generalt at holde ældre bimmere kørende? Tænker på
> reserve
> dele.

Der er selvfølgelig lidt vedligeholdelse, men ikke mere end man kan forvente
Den har fået skiftet bagbrosbøsninger og stræberarme, ellers ikke
noget andet end almindelig sliddele (bremser etc.)
Der var lige den hvor toppakningen gik i Holland, det var selvfølgelig
lidt uheldigt, og en smule dyrt

> Det er altid godt med nye ruller :D

Ja ! M6 fælge med de dæk Hamann motorsport sætter på sine
tunede BMW'er

> Som du selv siger, den står ganske pænt!

Som sagt, den er vel OK af sådan en gammel en at være

--
Mvh.
Morten Hansen

Fra : Klaus G.

Dato : 10-06-06 14:53

> [...]
> noget andet end almindelig sliddele (bremser etc.)
> Der var lige den hvor toppakningen gik i Holland, det var selvfølgelig

Før jeg købte min nuværende bil, kørte jeg rundt i en pug405 Mi16, dejlig
vogn, rimlig hurtig, og lå godt på vejen, men den var altså også dyr i
reservedele, og så skulle der tit reppes noget på den. Derfor jeg tænkte på
hvor dyrt det er med BMW, for jeg har altid haft en svaghed for en V6
maskine 325, 328, 525, osv..

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Ukendt

Dato : 10-06-06 15:03

> [...]
> på
> hvor dyrt det er med BMW, for jeg har altid haft en svaghed for en V6

Jeg er ikke blevet afskrækket
Som afløser, når jeg har haft den et år eller to mere, konne jeg godt
forrestille mig at det blev en 5-eller 740, hvis der kan findes en jeg
kan betale. Prisen er jo normalt ikke så høj for en 740 med nogle
år på bagen, men jo, jo større bil, jo dyrere i drift... sådan er det jo

--
Mvh.
Morten Hansen

Fra : Dr. Jekyle and mr. H~

Dato : 10-06-06 17:49

> [...]
> forrestille mig at det blev en 5-eller 740, hvis der kan findes en jeg
> kan betale. Prisen er jo normalt ikke så høj for en 740 med nogle

740i koster intet som brugt, fordi den er enormt dyr at holde
kørende. Især brændstofudgiften er dyr - tung bil/stor V8-motor.
Jég ville vælge en 540i/M5, hvis det var...

Fra : Ukendt

Dato : 10-06-06 19:50

"Dr. Jekyle and mr. Hyde..." <no@reply.dk> wrote in message

> [...]
> kørende. Især brændstofudgiften er dyr - tung bil/stor V8-motor.
> Jég ville vælge en 540i/M5, hvis det var...

Præcist - jeg skrev jo også en 5- eller 740
Nu er der bare 3 store drenge der også skal være plads til

--
Mvh.
Morten Hansen

Fra : Dr. Jekyle and mr. H~

Dato : 10-06-06 20:30

"Morten Hansen" <Morten.HansenSnabelAit.dk> skrev i en meddelelse

> Nu er der bare 3 store drenge der også skal være plads til

Ifølge Bilrevyen ligger den store forskel i bagsædepladsens
bredde overvejende i hovedhøjde. I skulder og sædeniveau
er der minimal forskel...
www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&top=1&id=11111111211122312&

Fra : Ukendt

Dato : 10-06-06 22:30

> Ifølge Bilrevyen ligger den store forskel i bagsædepladsens
> bredde overvejende i hovedhøjde. I skulder og sædeniveau
> er der minimal forskel...

OK, den store er også snart 18, så varer det vel ikke så længe
inden jeg kun skal tænke på plads til 2 af dem

> www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&top=1&id=11111111211122312&

FIN dyt !
en anelse for dyr dog
(det varer i øvrigt 1-2 år endnu inden den skal skiftes !)

--
Mvh.
Morten Hansen

Fra : Mads Stetter

Dato : 10-06-06 23:49

Dr. Jekyle and mr. Hyde... wrote:
> www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&top=1&id=11111111211122312&

Ahhhh... Hvad sker der for det interiør. De kan sku da også splitte alt
af....

MVH Stetter

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 10-06-06 17:43

> [...]
> på
> hvor dyrt det er med BMW, for jeg har altid haft en svaghed for en V6

Bare lige for at fluekneppe lidt :)

Du får svært ved at finde en BMW med V6 motor :)

Jacob (BMW E46)