Ny 3-serie E92 Coupé
Fra : Troels - around 9000

Dato : 09-06-06 17:50

http://www.autobild.dk/Default.aspx?ID=2&M=News&PID=103&NewsID=119

Er jeg den eneste der tænker Aston Martin DB9 når jeg ser den fra siden?

// Troels

Fra : Hr. Jensen

Dato : 09-06-06 18:13

Den Fri, 9 Jun 2006 18:49:49 +0200 sendte "Troels - around 9000"
<troels@fjern.dette.plougmann-olsen.dk> følgende røgsignaler:

>http://www.autobild.dk/Default.aspx?ID=2&M=News&PID=103&NewsID=119
>
>Er jeg den eneste der tænker Aston Martin DB9 når jeg ser den fra siden?

Ligner den ikke snarere en Hyundai Sonata?

--
For fremtiden ryger alle der beskyttes
af den gratis SPAMFIGHTER i mit kill-filter

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 09-06-06 18:22

"Hr. Jensen" <dslfjern83452dette@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Den Fri, 9 Jun 2006 18:49:49 +0200 sendte "Troels - around 9000"
> <troels@fjern.dette.plougmann-olsen.dk> følgende røgsignaler:

> Ligner den ikke snarere en Hyundai Sonata?

Lige præcis, der står Korea over det hele.

Michael

Fra : Preben Uhrskov

Dato : 09-06-06 19:30

Troels - around 9000 skrev:
> http://www.autobild.dk/Default.aspx?ID=2&M=News&PID=103&NewsID=119
>
> Er jeg den eneste der tænker Aston Martin DB9 når jeg ser den fra siden?
>
> // Troels

De skulle bare aldrig have lavet den 3-serie ...
Den er og bliver bare ikke pæn!

// preben

Fra : MacX

Dato : 09-06-06 20:10

> De skulle bare aldrig have lavet den 3-serie ...
> Den er og bliver bare ikke pæn!
>
> // preben

Jeg syntes nu E90 er for fed... Jo mere man studerer den, jo smukkere
bliver den!

Har altid syntes de nye modeller har været grimme, indtil man lige har
set dem an.

/Hans

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 10-06-06 09:38

"MacX" <hom@FJERNMIG@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg syntes nu E90 er for fed... Jo mere man studerer den, jo smukkere
> bliver den!

Yes, præcis. (Og tak :) ) Med den rigtige farvesammensætning, en sænkning og
et par pæne originalfælge og den sidste detalje(2 afgangsrør), synes jeg den
er RET lækker.

> Har altid syntes de nye modeller har været grimme, indtil man lige har set
> dem an.

Det bedste design er det man skal vænne sig til.

--
-M
'05 BMW 325i E90

Fra : .J.S...

Dato : 09-06-06 19:45

"Troels - around 9000" <troels@fjern.dette.plougmann-olsen.dk> skrev i en
meddelelse news:OEhig.25185$tY2.3873@news.get2net.dk...
> http://www.autobild.dk/Default.aspx?ID=2&M=News&PID=103&NewsID=119
>
> Er jeg den eneste der tænker Aston Martin DB9 når jeg ser den fra siden?

Vældig elegant synes jeg, men antennen, eller hvad det er for en tingest der
sidder oppe på taget, den skæmmer da frygteligt.

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 10-06-06 09:39

> [...]
> http://www.autobild.dk/Default.aspx?ID=2&M=News&PID=103&NewsID=119
>
> Er jeg den eneste der tænker Aston Martin DB9 når jeg ser den fra siden?

Nej, jeg synes også den er mægtig fin, overvejer at den skal afløse min 325
sedan.

-M
'05 BMW 325i E90
'86 Ford Sierra RS Cosworth