Bil til huggeren
Fra : Stefan

Dato : 08-06-06 22:31

Hej

Jeg regner med at Mazda'en skal køres til huggeren imorgen, er der noget jeg
skal huske udover reg. att., er der noget jeg skal være opmærksom på?

Stef

Fra : Jens Vejmand & Holge~

Dato : 08-06-06 22:36

husk at sige farvel og tage ordenlig afsked

JV

Fra : Stefan

Dato : 08-06-06 22:43

"Jens Vejmand & Holger Danske" <holger@danske.dk> wrote in message
> husk at sige farvel og tage ordenlig afsked

Der skal grædes en tåre.... af glæde og så kan den få et spark. How jeg
ringer vel selv til forsikringen eller hva?

Stef

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 08-06-06 22:43

Stefan skriver:

> Der skal grædes en tåre.... af glæde og så kan den få et spark. How jeg
> ringer vel selv til forsikringen eller hva?

Ja, en eller anden skal vel melde den stjålen

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe
Sweet victory: http://home6.inet.tele.dk/moppe/stave.html

Fra : Stefan

Dato : 08-06-06 23:09

> Ja, en eller anden skal vel melde den stjålen

Det bliver sgu svært at overbevise dem om at der er nogle der gider rende
med den

Stef

Fra : Thomas Duus Jürgense~

Dato : 09-06-06 09:21

> Der skal grædes en tåre.... af glæde og så kan den få et spark. How
> jeg ringer vel selv til forsikringen eller hva?

Nej det kører automatisk når du afleverer nummerpladerne

Thomas

Fra : Benny Hojvaelde

Dato : 09-06-06 13:22

"Thomas Duus Jürgensen" <thomas@4701.dk> wrote in message

> Nej det kører automatisk når du afleverer nummerpladerne

Ja, husk at aflevere pladerne selv. Vores lokale ophugger har dom for at
køre rundt i biler hvor pladerne skulle være afleveret. I ved "Jamen, jeg
skal på motorkontoret, så jeg kan også tage dine med."

Det var ikke pænt gjort.

Benny

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 09-06-06 17:29

Stefan formulated the question :
> Jeg regner med at Mazda'en skal køres til huggeren imorgen, er der noget jeg
> skal huske udover reg. att., er der noget jeg skal være opmærksom på?

Husk at tømme handskerum mm ;)

"Frisbeetarianism is the belief that when you die, your soul goes up on
the roof and gets stuck." - George Carlin

Fra : Christopher Stein

Dato : 20-06-06 15:15

Henrik Stidsen skrev:
> Stefan formulated the question :
>
> Husk at tømme handskerum mm ;)

man har måske dårlige erfaringer? :D

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 20-06-06 18:36

Christopher Stein explained on 20-06-2006 :

> man har måske dårlige erfaringer?

Heldigvis ikke :)

Der ville så iøvrigt ikke gå de store værdier tabt hvis jeg glemt at
tømme mit hanskerum - det indeholder så værdifulde ting som en
isskraber, en afisningsspray, et par papirsservietter og en anti-dug
klud. Mere er der ikke plads til...