Rundkørsel efterlysning
Fra : Andersen [3650]

Dato : 08-06-06 21:23

Håber der er en der kan hjælpe.
Der var engang en der havde et link til et billede af
en rundkørsel. Ikke bare en alm. af slagsen, men til
en hvor der var mange rundkørsler bygget sammen
til en meget stor.
Jeg har googlet lidt, både i Google NG's og den alm.
Google, men uden held.

Fra : .J.S...

Dato : 08-06-06 21:23

http://www.swindonweb.com/life/lifemagi0.htm

Fra : Mikkel Lund

Dato : 08-06-06 21:24

Andersen [3650] skrev:
> [...]
> en hvor der var mange rundkørsler bygget sammen
> til en meget stor.
> Jeg har googlet lidt, både i Google NG's og den alm.

søg på swindon roundabout

Mikkel

Fra : Kim

Dato : 08-06-06 21:25

> [...]
> en hvor der var mange rundkørsler bygget sammen
> til en meget stor.
> Jeg har googlet lidt, både i Google NG's og den alm.

kim

Fra : Nicolai Lang

Dato : 08-06-06 21:39

On Thu, 8 Jun 2006 22:23:00 +0200, "Andersen [3650]" <virker@ikke.dk>
wrote:

>Der var engang en der havde et link til et billede af
>en rundkørsel. Ikke bare en alm. af slagsen, men til
>en hvor der var mange rundkørsler bygget sammen
>til en meget stor.

http://en.wikipedia.org/wiki/Magic_roundabout
http://www.xes.cx/MT/archives/2005/04/yanks_at_a_roun.html

Jeg har kørt igennem den i Swindon, og - den værste - i Cardiff. Jeg
aner i dag ikke, hvordan det lykkedes mig at komme helskindet igennem
den.

Endda 2 gange på 2 dage. :D

Med venlig hilsen
Nicolai

--
http://nicolai.hjorth.com

Fra : PetrolHead

Dato : 17-06-06 18:33

On Thu, 08 Jun 2006 22:39:14 +0200, Nicolai Lang
<nnews0403051902@hjorth.com> wrote:

> [...]
>
>Jeg har kørt igennem den i Swindon, og - den værste - i Cardiff. Jeg
>aner i dag ikke, hvordan det lykkedes mig at komme helskindet igennem

Jeg synes at bare der er 2 rundkørsler i forbindelse med hinanden at så
begynder det at blive en anelse kompliceret medmindre at de ikke er helt
"runde" eller kan køres hen over :P
Flemming Jacobsen
Formerly Known as "ThunderBird"

Fra : Andersen [3650]

Dato : 09-06-06 17:17

> [...]
> en hvor der var mange rundkørsler bygget sammen
> til en meget stor.
> Jeg har googlet lidt, både i Google NG's og den alm.
Ja jeg tænkte nok der var et par stykker der kendte den
Takker mange gange for hjælpen. (nu er URL'en gemt)