Vicerigspolitichef: Ingen tunede politibil~
Fra : Jan W Nielsen

Dato : 08-06-06 14:58

- POLITIET HAR IKKE EN ENESTE BIL, DER ER CHIPTUNET

Det oplyser næstkommanderende i dansk politi, viserigspolitichef Erik
Justesen i dag til nyhedsgruppen dk.fritid.bil.

Siden tirsdag har politiet gennemført en undersøgelse af, om rygterne om
chippede politibiler talte sandt. Rygterne blev viderebragt her i gruppen
for nogle dage siden, efter at ansat ved politiet i forbindelse med et
kursus for unge bilister havde sagt, at hans politibiler altid havde været
chippede.

Vicerigspolitichef Erik Justesen siger:

- Vi har undersøgt sagen, efter at vi blev præsenteret for oplysninger om,
at dansk politi skulle være i besiddelse af en chippet Opel Vectra OPC
(meget hurtig model), og om at en del af vores øvrige biler skulle være
chippet. Samtlige afdelinger i politiet afviser på det bestemteste, at der
er biler, der er blevet trimmet til højere effekt.

Politichefen oplyser, at man dels ville få problemer i forbindelse med
reklamationer på bilerne, og at man dels ville have store problemer med at
få lovliggjort bilerne. Politikken ved ordensmagten er derfor, at man ganske
enkelt køber en bil, der er bygget til opgaven - fra starten.

En bil, der kan klare de fleste opgaver på de danske motorveje er for
eksempel Opel Vectra OPC (http://tinyurl.com/p9wp3), og her bekræfter
Rigspolitiet, at der ér indkøbt en række "meget hurtige Vectra'er". Bilerne
er udvalgt blandt andet efter høj-farts-tests af politiet selv.

- Men for det første er de biler slet ikke på gaden endnu. Og for det andet
er de ikke tunede - og de bliver det heller ikke, siger vicerigspolitichef
Erik Justesen.

- Jeg kan naturligvis ikke garantere, at der ikke er en enkelt ansat, der
ikke har forstået reglerne, men jeg har meget svært ved at tro det. Vi har
allerede for et år eller to siden sendt skrivelser ud til alle afdelinger i
politiet om, at der er strengt ulovligt, og den meddelelse har jeg nu bedt
fået sendt ud igen.

- Det er udelukket, at politiets penge bliver brugt til den slags. Det vil
fremgå af revisionen. Og hvis en kreativ ansat får den ide at chippe en
politibil for sine egne penge, så vil det ikke blive set på med milde øjne,
og det ved de ansatte, siger politichefen.

-----

Dermed tak for denne gang fra mig. Jeg springer fra i et godt stykke tid.

Min tid til at "spilde tiden" på nettet er nedadgående, og jeg har fra et
par skribenter fået at vide, at der ikke sættes pris på de mere
"undersøgende og faglige" indlæg, jeg er kommet med gennem årerne - blandt
andet i forbindelse med min tidligere tid som journalist, der lavede
motorstof.

Samtidig foretrækker jeg fora, hvor man i højere grad diskuterer på egentlig
argumenter, og hvor det er i orden at "gå til den" på det grundlag, frem for
*kun* at hyggesnakke og klappe hinanden på ryggen.

Hav det godt, folkens. Det var nu meget hyggeligt alliwl.

--
/Jan W Nielsen

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 08-06-06 15:05

Jan W Nielsen skriver:

> Dermed tak for denne gang fra mig. Jeg springer fra i et godt stykke tid.

Selvfølgelig - lige efter man har fået politiets stempel af sin opel

> Hav det godt, folkens. Det var nu meget hyggeligt alliwl.

Og velkommen tilbage igen senere....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe
Sweet victory: http://home6.inet.tele.dk/moppe/stave.html

Fra : Ukendt

Dato : 08-06-06 15:24

On Thu, 8 Jun 2006 15:57:57 +0200, "Jan W Nielsen"
<intetsvar@farvelogtobak.dk> wrote:

<et informativt indlæg om policens vehicles>
>-----
>

>Dermed tak for denne gang fra mig. Jeg springer fra i et godt stykke tid.

Det er jeg i bund og grund ked af, uanset nedenstående.

> [...]
>"undersøgende og faglige" indlæg, jeg er kommet med gennem årerne - blandt
>andet i forbindelse med min tidligere tid som journalist, der lavede

Tillad en idiot fra sidelinien at bidrage:
Jeg har i lange perioder glædet mig over dine input. Du bidrog ofte
med fagligt relevant stof og havde ofte brugt meget tid på at søge den
ønskede information. Desværre tog dine indlæg en drejning, ofte kunne
du stadig komme med relevant information, men med større grad af at
_Jan_ var gud.(og det er så min personlige oplevelse) Hvis du læser
dine egne indlæg igennem for det sidste år kunne jeg ønske du ville
analysere, hvor du overtræder din egen grænse for selvhævdelse. Et
barsk spørgsmål, men som jeg læser dine indlæg det seneste års tid er
du blevet gladere og gladere for dig selv! (jeg tjener en mille og har
fået firmaslæde, haaah, haaaah,......jeg vil ikke fortælle hvad jeg
laver.......(det gjorde Michael Corleones consiglieri heller
ikke)....men jeg har det fedt)
(Jeg kan køre 250 km/t på dansk motorvej.....jeg kan køre bil i kurver
bedre end andre (gå hjem, Schuhmacher), jeg har fået firmabil, vil i
hjælpe mig med at vælge....min Vectra kan mere end fabrikken
lover..(bare rolig, det kan alle Vectra'er...også Performance Vectra
fra 90....lillebrors gik da fint ca. 215 iflg. stopur fra Hamburg til
Flensburg), jeg ved en masse og bliver pissefornærmet hvis andre
tillader sig at betvivle). Især den sidste sætning kombineret med en
eller anden mangel på hård hud når BJ "skyder" efter dig gør, at jeg
både beklager din afgang og samtidig står og holder døren åben for dig

For en god ordens skyld: nej, jeg gider ikke rode mess-id op, hvor jeg
mener, du går over stregen - det er helt op til dig selv!

>Samtidig foretrækker jeg fora, hvor man i højere grad diskuterer på egentlig
>argumenter, og hvor det er i orden at "gå til den" på det grundlag, frem for
>*kun* at hyggesnakke og klappe hinanden på ryggen.

Du har da i høj grad bidraget til, at hyggesnakken forsvandt !

>Hav det godt, folkens. Det var nu meget hyggeligt alliwl.

I lige måde. Håber du vender tilbage lidt mere afdæmpet....jeg ville
gerne have Jan Wildau anno 04 tilbage!
--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 08-06-06 15:56

> For en god ordens skyld: nej, jeg gider ikke rode mess-id op, hvor jeg
> mener, du går over stregen - det er helt op til dig selv!

Der er gået over stregen flere gange fra begge parter - det har du ret i -
tryk avler modtryk.

Og så er nogle af de ting, som du skriver, er ikke skrevet af mig - men pyt
med det.

--
/Jan W Nielsen

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 08-06-06 16:06

In article <448839be$0$60779$157c6196@dreader1.cybercity.dk>,
"Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> wrote:

> Der er gået over stregen flere gange fra begge parter

Enig.

> tryk avler modtryk.

Sådan vil det alle dage være ;)

Personligt synes jeg det vil være en skam hvis du holdte dig væk.. du
har stået bag et par morsomme tråde den seneste tid.. tænker her
specielt på acc.tråden med de 80-160.

Op på hesten igen Jan!! :)

MVH

Fra : Henrik B.

Dato : 23-06-06 08:49

"Martin Johansen [6000]" <no@no.no.invalid> skrev i en meddelelse

> Sådan vil det alle dage være ;)

Nej da, det må alle dage være: Tryk avler OVERtryk.... )))

Rigtige biler har over 420 Nm...

Fra : Ukendt

Dato : 08-06-06 16:14

On Thu, 8 Jun 2006 16:56:02 +0200, "Jan W Nielsen"

> [...]
>tryk avler modtryk.
>
>Og så er nogle af de ting, som du skriver, er ikke skrevet af mig - men pyt

Hvis jeg skulle huske forkert, beklager jeg dybt. Mht. tryk/modtryk
har du ret.
--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 08-06-06 16:28

> Hvis jeg skulle huske forkert, beklager jeg dybt. Mht. tryk/modtryk
> har du ret.

Ingen årsag.

Send mig lige en mail, Ivan.

jandkfritidbil@hotmail.com

--
/Jan W Nielsen

Fra : Hr. Jensen

Dato : 09-06-06 08:30

Den Thu, 08 Jun 2006 16:23:47 +0200 sendte Ivan Madsen <> følgende
røgsignaler:

>du blevet gladere og gladere for dig selv! (jeg tjener en mille og har
>fået firmaslæde, haaah, haaaah,......jeg vil ikke fortælle hvad jeg
>laver.......

Hmmm, skal vi skyde på kommunikationsdirektør hos Arriva?
(Grebet lige ud af luften....og Google).

Det var derfor at jeg antydede at Jans firmabil "burde" bestå af
klippekort til ovennævnte firma (ikke Google!)

--
For fremtiden ryger alle der beskyttes
af den gratis SPAMFIGHTER i mit kill-filter

Fra : ejs@stofanet.dk

Dato : 08-06-06 16:19

> jeg tjener en mille og har fået firmaslæde, haaah, haaaah

Tjener man en mille körer man da ikke Opel, var??? Har et
familiemedlem der tjener en del mere - og han körer ... Volvo T5. Og
nej - det er ikke mig ;)

God vind til JW - mon ikke han kigger forbi fra tid til anden. Det
lader jo til han har väret meget aktiv på det sidste. Det kan han sgu
ikke undväre :)

VH Esben

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 08-06-06 19:18

Jan W Nielsen wrote:
> - POLITIET HAR IKKE EN ENESTE BIL, DER ER CHIPTUNET
>

> Det oplyser næstkommanderende i dansk politi, viserigspolitichef Erik
> Justesen i dag til nyhedsgruppen dk.fritid.bil.

Hehe...
Fedt indlæg/skrivestil...

> Samtidig foretrækker jeg fora, hvor man i højere grad diskuterer på
> egentlig argumenter, og hvor det er i orden at "gå til den" på det
> grundlag, frem for *kun* at hyggesnakke og klappe hinanden på ryggen.

Ja ja... Du kan slet ikke undvære denne NG...

Med det med tiden kender jeg alt alt for godt...

Fra : Torben E

Dato : 08-06-06 21:16

> Hav det godt, folkens. Det var nu meget hyggeligt alliwl.

Ses forhåbentligt snarligt, jeg kan godt lide din stil / saglige argumenter.

Torben E

Fra : Uffe Ravn

Dato : 08-06-06 21:51

Jan W Nielsen wrote:

> Dermed tak for denne gang fra mig. Jeg springer fra i et godt stykke
> tid.

Dine indlæg har ellers været i klasser over, hvad jeg ellers havde
forventet, fra en med lige netop dit erhverv, på netop din arbejdsplads.

God vind, og hvad du eller har brug for så længe :-|

Husk i øvrigt at Usenet også er andet end dk.fritid.bil

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 08-06-06 22:56

> Dine indlæg har ellers været i klasser over, hvad jeg [...] jeg kan godt
> lide din stil / saglige argumenter.

> Fedt indlæg/skrivestil...

> Op på hesten igen Jan!! :)

> Og velkommen tilbage igen senere....

Tak gutter for ris og ros.

Det kan være, jeg kommer tilbage, men indtil videre holder jeg lige en
pause.

--
/Jan W Nielsen

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 09-06-06 13:57

On Thu, 8 Jun 2006 23:55:40 +0200, "Jan W Nielsen"

Velkommen i klubben.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ukendt

Dato : 09-06-06 13:58

"Folmer Rasmussen" <mailto:folmer@rasmussen.mail.dk> skrev i en meddelelse
"Re: Vicerigspolitichef: Ingen tunede politibiler"

> Velkommen i klubben.

Hvilken klub - dem der ikke læser eller ikke skriver?

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:149.226.255.200)

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 09-06-06 15:38

On Fri, 9 Jun 2006 14:58:24 +0200, <Mogens...> wrote:

>"Folmer Rasmussen" <mailto:folmer@rasmussen.mail.dk> skrev i en meddelelse
>"Re: Vicerigspolitichef: Ingen tunede politibiler"

>Hvilken klub - dem der ikke læser eller ikke skriver?

>--

Ingen af de af dig nævnte, Mogens.

Jeg er medlem af flere klubber, set i lyset af skriverier i dette
forum. Jeg skal nævne et par stykker.

Jeg er så tromlefed at jeg må sidde med et håndklæde om halsen, for at
holde transpirationen stangen.

Det er ikke fordi håndklædet er bredt ud over ryglænet, for at tørre
efter badet, inden det igen lægges ned i sportstasken. I øvrigt i
passagersiden. Det siger noget om iagttagelsesevnen hos skribenterne.

Jeg er også notorisk venstrebanekører. selvfølgelig udelukkende med
det formål at genere alle andre mest muligt.

Hån og latter er hvad det kan blive til fra visse campister, der for
at spare en overnatning på en campingplads, holder der hvor jeg skal
holde pause.

Pauser det er nødvendigt og lovpligtigt at holde, for ikke at ende op
med bøder i 50.000 kr's klassen.

Kaffeklubben er jeg også medlem af. Det er fysisk umuligt at lave
kaffe under kørslen i de biler vi har i vognmandsforretningen. Det er
ligemeget. Han laver kaffe!

Det har de pågældende nemlig set, når de sidder med hele overkroppen
vendt mod kørselsretningen, mens de opdrager ungerne på bagsædet.

Jeg er beklageligvis heller ikke ret god til at køre lastbil, idet jeg
på et tidspunkt spagfærdigt nævnte i en tråd, at ikke alle rundkørsler
i DK lod sig passere af en lastbil, hvis man også skulle holde sin
bane.

Som du kan se af dette lille udpluk, som slet ikke er dækkende for,
hvilken skidt knægt jeg er, så er jeg medlem af mange klubber.

Da jeg er sikker på, at flere af skribenterne herinde ville få vrøvl
med det mødrende ophav, hvis hun kom under vejrs med, at de omgikkes
skumle typer som mig, har jeg valgt at holde lav profil, til alles
bedste, håber jeg.

Det regner jeg med at du har forståelse for.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ukendt

Dato : 09-06-06 15:45

"Folmer Rasmussen" <mailto:folmer@rasmussen.mail.dk> skrev i en meddelelse
"Re: Vicerigspolitichef: Ingen tunede politibiler"

<clip af en helt masse>

> Det regner jeg med, at du har forståelse for

LOL

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:62.20.136.139)

Fra : Jens

Dato : 09-06-06 19:09

Folmer Rasmussen <folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

> [...]
> med det mødrende ophav, hvis hun kom under vejrs med, at de omgikkes
> skumle typer som mig, har jeg valgt at holde lav profil, til alles

Ja, der kan ikke nok advares mod folk med humor
--

Jens F

Fra : Mikkel

Dato : 09-06-06 09:00

On Thu, 8 Jun 2006 15:57:57 +0200, "Jan W Nielsen"
<intetsvar@farvelogtobak.dk> wrote:

Der lægges ud med

>- POLITIET HAR IKKE EN ENESTE BIL, DER ER CHIPTUNET

lidt længere ned kan man læse at det alligevel ikke kan udelukkes at
politet har en bil der er chiptunet, dvs. det meget vel kan være
tilfældet som TK nævnte.

Fra : Ukendt

Dato : 09-06-06 11:54

"Jan W Nielsen" <mailto:intetsvar@farvelogtobak.dk> skrev i en meddelelse
"Vicerigspolitichef: Ingen tunede politibiler"

> - POLITIET HAR IKKE EN ENESTE BIL, DER ER CHIPTUNET
> Det oplyser næstkommanderende i dansk politi, viserigspolitichef Erik
> Justesen i dag til nyhedsgruppen dk.fritid.bil.

Er du glad nu...

> [...]
> argumenter, og hvor det er i orden at "gå til den" på det grundlag, frem for
> *kun* at hyggesnakke og klappe hinanden på ryggen.

Ja, alle kan have brug for lidt luft en gang imellem.
Såvel skribenter - som dem der skal læse skribentens skrevne ord

Nuvel, man vender tilbage igen - jeg ved det

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:149.226.255.200)

Fra : Hr. Jensen

Dato : 09-06-06 12:54

Den Thu, 8 Jun 2006 15:57:57 +0200 sendte "Jan W Nielsen"
<intetsvar@farvelogtobak.dk> følgende røgsignaler:

>- POLITIET HAR IKKE EN ENESTE BIL, DER ER CHIPTUNET
>

>Det oplyser næstkommanderende i dansk politi, viserigspolitichef Erik
>Justesen i dag til nyhedsgruppen dk.fritid.bil.

Hvilke viser synger sådan en rigspolitichef så?

"I shot the sheriff"
"Hr. Betjent"
"Der Kommisar"
"Eins, Zwei, Polizei"

.....er mine umiddelbare bud.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 09-06-06 17:02

Den Thu, 8 Jun 2006 15:57:57 +0200 sendte "Jan W Nielsen"
<intetsvar@farvelogtobak.dk> følgende røgsignaler:

Du har fået en mail.

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 09-06-06 17:21

> Du har fået en mail.

Tak, Hr. Jensen..

Kan du ikke sende den til jandkfritidbil@hotmail.com - det er her, jeg er
nu..

--
/Jan W Nielsen

Fra : Hr. Jensen

Dato : 09-06-06 17:49

Den Fri, 9 Jun 2006 18:20:52 +0200 sendte "Jan W Nielsen"

Jeg skal se hvad jeg kan gøre.

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 09-06-06 19:52

> - Vi har undersøgt sagen, efter at vi blev præsenteret for oplysninger om,
> at dansk politi skulle være i besiddelse af en chippet Opel Vectra OPC
> (meget hurtig model),

Ville også undre mig, det er ikke deres policy.

> [...]
> få lovliggjort bilerne. Politikken ved ordensmagten er derfor, at man
> ganske enkelt køber en bil, der er bygget til opgaven - fra starten.

Vi lever ikke i USA, heldigvis, og europæiske biler er ikke
overdimensionerede som US.biler. Andre kunne måske bruge det som eksempel?,
roserne vokser ikke ind i himmelen ;).

> Samtidig foretrækker jeg fora, hvor man i højere grad diskuterer på
> egentlig argumenter, og hvor det er i orden at "gå til den" på det
> grundlag, frem for *kun* at hyggesnakke og klappe hinanden på ryggen.

Ro på sig, grp. er som den har været de sidste 10 år. Det er dig som er
blevet ældre, er faldet af på den ;)). At der er nogen som sætter ??? ved
hvad du siger, bør ikke få en journalist til at vippe af pinden, op
igen..... .

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 11-06-06 15:22

> At der er nogen som sætter ??? ved hvad du siger, bør ikke få en til at
> vippe af pinden - op igen.....

Det er nu heller ikke så meget det, at man skal forklare sig igen og igen -
det er mere det faktum, at mange ikke bryder sig om at "blive forklaret"..

Dette gælder uanset om det er karosserier, dieselteknik, moment,
vinterdæk/sommerdæk, olie, politibiler etc.

Det kan være, jeg kommer igen - men det bliver ikke sådan lige med det
første..

--
/Jan W Nielsen

Fra : jan@stevns.net

Dato : 11-06-06 15:32

"Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> skrev :

>"Det er nu heller ikke så meget det, at man skal forklare sig igen og igen -
>det er mere det faktum, at mange ikke bryder sig om at "blive forklaret"..

Det er da deres hovedpine - men engang imellem ligger der noget
underforstået, eller ikke synligt mellem linierne, som folk kan kløjs
i - og det lader du da gå dig lidt meget på - sådan hvis du skal høre
min mening

(og nej - jeg gider dælme ikke rode op i en gammel debat om at køre
stærkt ... )

>Det kan være, jeg kommer igen - men det bliver ikke sådan lige med det
>første..

Første fravær varede da kun kort ;)

Vi kan vel alle trænge en pause (og gå i haven) fra debatterne.

Jeg er da ikke det mindste ked af at holde lidt lav profil i perioder
- der er jo også andet i livet, end at hænge bag skærmen - klippe
hæk, luge ukrudt.... så jeg forstår nogen flygter indendøre ;)

--
jan@stevns.net
(Nu også med Pygmæ-ambulance.... næsten)

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 11-06-06 15:41

> det lader du da gå dig lidt meget på - sådan hvis du skal høre
> min mening

Netop derfor stopper jeg..

> Første fravær varede da kun kort ;)

Jeg er ved at lukke døren - og dette foregår i denne tråd.

--
/Jan W Nielsen

Fra : jan@stevns.net

Dato : 11-06-06 15:45

"Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> skrev :

>Jeg er ved at lukke døren - og dette foregår i denne tråd.

Hmm... der bliver lidt tomt ;( men ok - jeg holder jo også af og til
kaje (selv om det er sjældent)

flyver du mig lige en mail - sådan inden døren er slået for ?

Fra : mohr

Dato : 10-06-06 23:34

> [...]

> "undersøgende og faglige" indlæg, jeg er kommet med gennem årerne - blandt
> andet i forbindelse med min tidligere tid som journalist, der lavede

Hvorfor tage en beslutning baseret på par skribenters udsagn? Kan ikke
forestille mig at det er din typiske stil... ...alligevel giver din
beslutning mening

> Samtidig foretrækker jeg fora, hvor man i højere grad diskuterer på
> egentlig argumenter, og hvor det er i orden at "gå til den" på det
> grundlag, frem for *kun* at hyggesnakke og klappe hinanden på ryggen.

Angiver du ikke netop manglende rygklap fra et par skibenter som en
delfaktor til din beslutning; jf. ovenstående?

Jeg relativ ny her i gruppen og har ikke skrevet meget, men jeg har læst
dine velskrevene indlæg med stor interesse.

\Morten

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 11-06-06 15:19

> Hvorfor tage en beslutning baseret på par skribenters udsagn?

Det gør jeg heller ikke.

Der er nogle enkelte, der har irriteret mig med deres misundelige
småborgerlighed i forhold til gulpladebiler, firmabiler etc. Men ellers
holder jeg (lang) pause, fordi der er nogle grundlæggende strukturer, der er
for svære at lave om, og fordi jeg ikke gider læse flere sure indlæg fra mig
selv.

> Angiver du ikke netop manglende rygklap fra et par skibenter som en
> delfaktor til din beslutning; jf. ovenstående?

Nej, ikke helt - hvis jeg skal være helt ærlig, så er det i særdeleshed
viljen til et højt niveau herinde, der irriterer. Jeg har nok bare brug for
en pause - og måske får jeg også mere tid igen engang.

> Jeg har læst dine velskrevene indlæg med stor interesse.

Tak...også for at rokke ved mine overbevisninger om for eksempel moment/ltr
slagvolumen

--
/Jan W Nielsen

Fra : mohr

Dato : 11-06-06 15:52

> [...]

> holder jeg (lang) pause, fordi der er nogle grundlæggende strukturer, der
> er for svære at lave om, og fordi jeg ikke gider læse flere sure indlæg

Jeg har ikke helt gennemskuet disse strukturer, og prøver nok heller ikke at
gøre det. I øvrigt, 'sure' indlæg tolker jeg typisk som engagement, og det
er netop hvad der kan sætte kolorit på debatterne

> Tak...også for at rokke ved mine overbevisninger om for eksempel
> moment/ltr slagvolumen

You are welcome

\Morten

Fra : Ukendt

Dato : 15-06-06 10:37

> [...]

> Det oplyser næstkommanderende i dansk politi, viserigspolitichef Erik
> Justesen i dag til nyhedsgruppen dk.fritid.bil.

Nu du har fat i ham, kunne du jo spørge om
nedenstående må ske hos Politiet
(2 billeder - eet på side 1 og eet på side 2)
www.cuoresportivo.dk/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=4700

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:149.226.255.200)

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 15-06-06 12:20

Gæst wrote:
> [...]
>
> Nu du har fat i ham, kunne du jo spørge om
> nedenstående må ske hos Politiet
> (2 billeder - eet på side 1 og eet på side 2)

Det først, jeg kan ikke se hvad der skal være galt der, det kunne jo
være en stjålet trailer de kørte et sted hen.
Det sidste er ulovligt, de mangler lygtebom og ekstra nummerplade.

--
Christian
http://www.yee-haw.dk

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 15-06-06 20:51

Gæst wrote:
> [...]

Det først, jeg kan ikke se hvad der skal være galt der, det kunne jo
være en stjålet trailer de kørte et sted hen.

Hos det lokale politi her i byen kører "pedellen" på politistationen
jævnligt i en malet politibil med trailer med diverse ting i. Han har ikke
selv nogen tjenestebil, så han må tage en ledig patruljevogn med krog på,
når han skal køre ting på lossepladsen osv. Så det kunne for den sags skyld
også være et læs grenaffald.
Det er en ganske alm. trailer han kører med uden nogen form for afmærkning
af, at den tilhører politiet.
Men indrømmet - det ser da meget sjovt ud.

Kurt