BMW M3 - der må savles og misundes :-)
Fra : Kim Frederiksen

Dato : 08-06-06 13:44

Fra : Ukendt

Dato : 08-06-06 13:52

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse
news:44881b76$0$15785$14726298@news.sunsite.dk...
> http://www.m3forum.net/m3forum/showthread.php?t=110807
>
> mvh.
> Kim Frederiksen

Aaaarghhhhh den er jo for fed... Jeg ville bare foretrække et standard rat,
og så væk med solfilmen ;)

Fra : Preben Uhrskov

Dato : 08-06-06 14:05

Kim Frederiksen skrev:
> http://www.m3forum.net/m3forum/showthread.php?t=110807
>
> mvh.
> Kim Frederiksen

God _damn_ den er fed!

Fra : Hr. Jensen

Dato : 08-06-06 14:06

Den Thu, 8 Jun 2006 14:43:33 +0200 sendte "Kim Frederiksen"
<kim@the-coffeeshop.dk> følgende røgsignaler:

>http://www.m3forum.net/m3forum/showthread.php?t=110807

Den er jo ligefrem pæn. Især den integrerede hækspoiler.

Men sådan en bil tør man jo ikke lade være alene i mange sekunder ad
gangen.

--
For fremtiden ryger alle der beskyttes
af den gratis SPAMFIGHTER i mit kill-filter

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 08-06-06 14:13

"Hr. Jensen" <dslfjern83452dette@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Men sådan en bil tør man jo ikke lade være alene i mange sekunder ad
> gangen.

Jeg kan love dig at det heller ikke blev aktuelt hvis jeg ejede den ... den
ville nemlig blive kørt rundt på de små snoede veje i døgn"drift"

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 10-06-06 09:59

> Jeg kan love dig at det heller ikke blev aktuelt hvis jeg ejede den ...
> den ville nemlig blive kørt rundt på de små snoede veje i døgn"drift"

Du har fuldstændig ret. Jeg prøvede engang en M3 E46 cab, i mørk grå med
rødt læder. Man vil simpelthen ikke ud af sådan en bil igen.

--
-M
'05 BMW 325i E90

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 08-06-06 14:34

Hr. Jensen <dslfjern83452dette@vip.cybercity.dk> wrote in

> Men sådan en bil tør man jo ikke lade være alene i mange sekunder ad
> gangen.

Ikke noget problem med sådan en øse. Man VIL simpelthen ikke lade den være
alene

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 08-06-06 15:00

Kim Frederiksen skriver:

> http://www.m3forum.net/m3forum/showthread.php?t=110807

_Meget_ pænt køretøj. Der er dog et par smådetaljer der i mine øjne
kunne gøre den endnu smukkere.

Frontpartiet virker som en mur, noget blødere tak.
Hæv den en 5-10 mm så den ikke ligner at den er sunket sammen og undlad
den skrappe farve til bremsekalibrene.
Og så væk med den grimme sharkfin antenne.

Sa ville den i mine øjne være endnu mere fuldendt.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe
Sweet victory: http://home6.inet.tele.dk/moppe/stave.html

Fra : Ukendt

Dato : 09-06-06 00:20

> Hæv den en 5-10 mm så den ikke ligner at den er sunket sammen

????

/Kim

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 09-06-06 06:59

Kim Frederiksen skriver:

> ????

Jeg ved det, jeg er kontroversiel.

Jeg syntes at en bil er smukkest når hjulene er placeret midt i "hullet"
i skærmen.

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 09-06-06 07:18

> Jeg syntes at en bil er smukkest når hjulene er placeret midt i "hullet"
> i skærmen.

Tjoooh ... jeg er sådan set enig med dig, bare ikke lige i det her tilfælde.
Til gengæld er jeg enig i det med antennen... den bryder linierne i bilen.
Og jeg kan heller ikke se hvorfor bremsekalibrene skal være gule. Når det er
sagt, ville jeg ofre vitale organer for at eje den bil ... mindre vigtige
årganer og legemesdele, blot for en tur i den

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 09-06-06 07:28

Kim Frederiksen skriver:

> Tjoooh ... jeg er sådan set enig med dig, bare ikke lige i det her tilfælde.

Kig på:
http://www.efiunlimited.com/gallery/data/500/S3_22Apr2006_16.jpg
her sidder hjulene højt oppe i kasserne

og på
http://www.efiunlimited.com/gallery/data/500/S3_22Apr2006_23.jpg
kan man se det, i mine øjne meget lidt kønne, at baghjulene står skrå.

> Til gengæld er jeg enig i det med antennen... den bryder linierne i bilen.

"Antihit" af BMW.

> Og jeg kan heller ikke se hvorfor bremsekalibrene skal være gule.

Orange...

> Når det er
> sagt, ville jeg ofre vitale organer for at eje den bil ... mindre vigtige
> årganer og legemesdele, blot for en tur i den

Ud over de smådetaljer jeg fremhæver er det en virkelig flot bil - ret
gennemført.

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 09-06-06 08:19

> Orange...

Orange, selvfølgelig ...

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 09-06-06 10:20

> og på
> http://www.efiunlimited.com/gallery/data/500/S3_22Apr2006_23.jpg
> kan man se det, i mine øjne meget lidt kønne, at baghjulene står skrå.

Det er ikke hjulene der er skrå, det er hans linse der laver effekter, check
nogle af de andre billeder, der kan man se at den trækker billedet lidt.

Det er effekter du, effekter :) Kig på billede 13 fra oven, så ser du at de
står helt lige baghjulene

Mvh
Jacob

Fra : Brian S Jensen

Dato : 08-06-06 15:11

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.m3forum.net/m3forum/showthread.php?t=110807
>
> mvh.
> Kim Frederiksen

Hej

Den er da suveræn flot !

Og så kan manden jo samtidig finde ud af at tage billeder - hvordan pokker
bærer man sig ad ?

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Kåre

Dato : 08-06-06 15:58

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.m3forum.net/m3forum/showthread.php?t=110807
>
> mvh.
> Kim Frederiksen

Totalt spild af motorkraft: Den er jo ikke udstyret med en jydepik, så den
kan trække et ordentligt læs murbrokker og gipsplader til fyldingen...

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 08-06-06 16:07

In article <44883a14$0$74164$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
"Kåre" <kaare@raffish.dk> wrote:

> Totalt spild af motorkraft: Den er jo ikke udstyret med en jydepik, så den
> kan trække et ordentligt læs murbrokker og gipsplader til fyldingen...

Er jeg den eneste der kan se det morbide i at køre på fyldingen af sådan
en efterfulgt af en Stema H/N trailer??

MVH

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 08-06-06 16:01

Hej

Kim Frederiksen wrote:
> http://www.m3forum.net/m3forum/showthread.php?t=110807

Hvad med den her:
http://www.autobild.dk/Default.aspx?ID=11&M=News&PID=18&NewsID=607

Fra : Brian S Jensen

Dato : 08-06-06 16:31

"Karsten Feddersen" <karsten@feddersen.dk> skrev i en meddelelse
> Hej

> Hvad med den her:
> http://www.autobild.dk/Default.aspx?ID=11&M=News&PID=18&NewsID=607
>

> --
> Med venlig hilsen / Best regards / Mit freundlichen Grüßen
> Karsten Feddersen - http://www.feddersen.dk

Hej Karsten

Den er også fed - rent motormæssigt. Men den anden er betydelig
flottere og mere gennemført

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Ukendt

Dato : 08-06-06 18:22

Jo jo, den er da pæn, men kan den nu også komme over de mange vejbump, der
efterhånden er spredt ud over det danske vejnet med rund hånd?

vh Erik

"

Fra : Neser

Dato : 10-06-06 09:06

> Jo jo, den er da pæn, men kan den nu også komme over de mange vejbump, der
> efterhånden er spredt ud over det danske vejnet med rund hånd?

Intet problem, den skal bare op og plane ;)

Har ikke selv de store problemer i min bil der er sænket 85/70mm

- Neser

Fra : Lars Jensen

Dato : 11-06-06 18:59

Neser skrev:

> Intet problem, den skal bare op og plane ;)
>
> Har ikke selv de store problemer i min bil der er sænket 85/70mm

Jeg har store problemer i min - men mine nye fælge/dæk kan heller ikke
være der :) (endnu, skal have rullet kanter i løbet af næste uge)

> - Neser

Lars B
Mazda 6 2,3 ATH Style

Fra : Martin

Dato : 08-06-06 19:10

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> wrote in message
> http://www.m3forum.net/m3forum/showthread.php?t=110807
>
> mvh.
> Kim Frederiksen

Mon han er sikker på, at den kan bremse... Har sikket også en faldskærm
monteret.

Martin

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 10-06-06 09:58

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.m3forum.net/m3forum/showthread.php?t=110807

Damn den ser godt ud!!!!!!!!!!!!

--
-M
'05 BMW 325i E90

Fra : Lars Jensen

Dato : 11-06-06 18:59

Kim Frederiksen skrev:
> http://www.m3forum.net/m3forum/showthread.php?t=110807

Flot vogn - men han kan satme også finde ud af at tage billeder -
utrolig flotte er de....

> mvh.
> Kim Frederiksen

Lars B