Autotuning af den seriøse slags *ggg*
Fra : Onix

Dato : 07-06-06 20:09

ved måske den er på grænsen til at skulle placeres i dk.vittigheder, men ka'
nu ikke dy mig.

http://www.schabik.net/fun/auto/auto.htm

Hilsen

Onix
(selv Skoda ejer,dog ikke tunet...endnu....)

Fra : Basil

Dato : 07-06-06 20:21

Følgende er skrevet af Onix:
> [...]
>
> Hilsen
>
> Onix
> (selv Skoda ejer,dog ikke tunet...endnu....)

Tjek bil nr. 51
http://www.racingsportscars.com/photo/Most-1978-08-20-photo.html
Kai

Fra : Eg Egemarke

Dato : 07-06-06 20:56

Hey sjovt, jeg har haft en Skoda MTX 768i Roadster Cabriolet engang......
Købte den til et mc træf i en kæmpe brandert, troede faktisk det var en
nissan.....
Men dagen efter havde min kammi sovet i bilen med hovedet mod rattet, så han
rendte rundt hele søndagen med et spejlvendt Skoda logo i panden.....
Sikke en Fest
Forresten står bilen på Skoda museet i Glamsbjerg idag og hygger sig

MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265
Manualer til Mc brug emule hent programmet på www.emule.dk