Mislyd i Getz!
Fra : Dennis

Dato : 07-06-06 18:59

Hej

Jeg ved godt at spørgsmålet er lidt difust, men jeg spørger nu alligevel.
Jeg har været hos Hyundai 4 gange som har prøvet at finde en mislyd, men de
har indtil videre ikke kunne finde problemet. Nu håber jeg 5. gang er
lykkens gang. Men inden da vil jeg spørge om der er nogen her i gruppen der
har oplevet et "klink" i højre bagskærm når der drejes enten til højre eller
venstre. Det lyder nærmest som et stik der støder mod skærmen indvendigt ved
sving. Jeg har haft baglygten ude, bagbeklædningen afmonteret osv. men uden
at finde problemet. Naiv som jeg er, så skulle der vel ikke være en "Getz
ejer" som har haft lignende problem, og som fandt løsningen. Håber på
feedback...

Hilsner
Dennis