DMC Bronze Randers 17.-18. juni
Fra : ScooterBo

Dato : 06-06-06 22:49

Hvis der er andre fra Aalborg/Nordjylland end undertegnede, der skal på
dette kursus vil jeg foreslå en fællestur.

Alle detaljer omkring mødetidspunkt og sted aftaler vi nærmere, hvis der
er interesse.

Jeg har ikke længere e-mail, men ´vil tjekke dfm dagligt.

ScooterBo
(hold kæft min Bandit er lækker at køre med det nye koblingskabel )

Fra : John Senius-Jørgense~

Dato : 07-06-06 10:47

Hej
Kan se at du skal til kørerkursus i Randers.
Jeg kommer sydfra, men vil da gerne vide hvor du har fundet info om dette
kursus, eventuelt et link eller et telefonnummer.
På forhånd tak
Mvh John

Fra : Flerbrugerkonto

Dato : 07-06-06 11:00

"John Senius-Jørgensen" <slettesførstjsj@senius.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg kommer sydfra, men vil da gerne vide hvor du har fundet info om dette
> kursus, eventuelt et link eller et telefonnummer.

Hej John.

DU kan se mere her: www.dmc-kursus.dk
Så vidt jeg kan se er 17-18 juni kurset helt booket.

Mvh Anders

Fra : Flerbrugerkonto

Dato : 07-06-06 11:01

"ScooterBo" <bonielsen04@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> dette kursus vil jeg foreslå en fællestur.
>
> Alle detaljer omkring mødetidspunkt og sted aftaler vi nærmere, hvis der

Jeg er interesseret i, at møde folk fra fyn og køre derop. Mine
navigations-evner er virkelig ringe, og jeg kunne godt bruge lidt hjælp, og
selskab

Bor i Svendborg, kan mødes med folk de fleste steder på vej op til Randers..

Mvh Anders Houmark

Fra : Stefan

Dato : 08-06-06 23:32

"ScooterBo" <bonielsen04@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> dette kursus vil jeg foreslå en fællestur.
>
> Alle detaljer omkring mødetidspunkt og sted aftaler vi nærmere, hvis der

Hvis i trænger til en fin aftentur når i nu er i Randers vil jeg foreslå i
tager fra Randers til Udbyhøj ud langs fjorden der er en god landevej eller
masser af små veje at udforske, en hyggelig og flot tur med mulighed for at
se om dækkene griber i asfalten, men pas på grus i svingene, det er jo
farmer land.
Ellers er en mulighed at køre til Mariager, det er også en fantastisk flot
tur og hvis vejret er godt er der som regel massere af mc'ere på havnen.

Stef