Forsikring igen igen
Fra : RepsaC_

Dato : 04-06-06 18:23

Hej
Hvor er det billigst at få tegnet en Mc-forsikring på en súzuki SV650 S K1
fra 2001.
Det er min første MC.
Er 39 år, bor i Odense og har kørt skadefri i 21 år.
/Casper

Fra : Anders Christensen

Dato : 04-06-06 18:30

RepsaC_ skrev:
> [...]
> fra 2001.
> Det er min første MC.
> Er 39 år, bor i Odense og har kørt skadefri i 21 år.

Tillykke med din motorcykel :)

Svaret er generelt: Fisk!
Forsikringen er en jungle og afhænger ofte meget af hvad du ellers har
af forsikringer, eventuelle medlem af faglige forbund, bankforbindelse
og meget andet.

Jeg vil anbefale dig at ringe rundt til dem alle og indhente tilbud.
Flere af dem vil have at du samler dine forsikringer hos dem, andre vil
godt forsikre en motorcykel for sig selv.
Jeg har selv GF Forsikring til min motorcykel, hvor jeg giver 2200 for
ansvarsforsikringen.

Du kan også prøve at kigge lidt rundt på www.forsikringsluppen.dk

--
Mvh Anders Christensen

Fra : Ukendt

Dato : 04-06-06 20:57

RepsaC_ skrev i meddelelsen
<44831712$0$924$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...
> [...]
>fra 2001.
>Det er min første MC.
>Er 39 år, bor i Odense og har kørt skadefri i 21 år.

Du har købt mc uden at have et forsikringstilbud ? Øj-øj-øj :-/

Bedste bud er nok et lille lokalt selskab, men det havde været en god idé at
spørge dem først.

Orla, som havde forsikring forhandlet på plads på udvalgte modeller _før_ at
jeg gik på handelen.
http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr

Fra : RepsaC_

Dato : 04-06-06 21:29

meddelelse news:44833e8a$0$47020$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> RepsaC_ skrev i meddelelsen
> <44831712$0$924$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...
K1

> Du har købt mc uden at have et forsikringstilbud ? Øj-øj-øj :-/
Nej, har spurgt mit selskab. 5750 kr incl. kasko og 1650 excl.
Vil bare lige checke om det kan gøres billigere
/Casper

Fra : Thomas

Dato : 04-06-06 22:01

"RepsaC_" <cscs@Mailwebspeed.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Nej, har spurgt mit selskab. 5750 kr incl. kasko og 1650 excl.
> Vil bare lige checke om det kan gøres billigere

Jeg bor ved Roskilde. Har en V-Strom 650. Det er samme motor som SV650. Jeg
giver 2300; inkl. kasko om året.

/Ths.

Fra : RepsaC_

Dato : 04-06-06 22:04

"Thomas" <t@pp.se.invalid> skrev i en meddelelse

> Jeg bor ved Roskilde. Har en V-Strom 650. Det er samme motor som SV650.
Jeg
> giver 2300; inkl. kasko om året.
>
> /Ths.

Ok, hos hvem er du forsikret.
/Casper

Fra : Thomas

Dato : 05-06-06 22:26

> "Thomas" <t@pp.se.invalid> skrev i en meddelelse

> Jeg

> Ok, hos hvem er du forsikret.
> /Casper

Danske Forsikring - Er vist egentlig Top Danmark, men tegnet gennem den
Danske Bank. Men jeg har altså også lidt accenitet og mine forsikringer
samlet.

/Ths

Fra : Ole Hansen

Dato : 05-06-06 12:41

RepsaC_ wrote:

> Nej, har spurgt mit selskab. 5750 kr incl. kasko og 1650 excl.
> Vil bare lige checke om det kan gøres billigere

Jeg giver 6300 for kasko hos Fair for en "old-skool" SV650S. Jeg er 27..

--
Ole Hansen

Fra : Thomas marq Hansen

Dato : 05-06-06 10:44

3200kr ved tryg forsikring, bopæl Fyn, med kasko 30 år gammel, sv650s
elitebillist

Fra : Jørn N. Andersen

Dato : 05-06-06 12:07

RepsaC_ <cscs@Mailwebspeed.dk> skrev:
>Hej
>Hvor er det billigst at få tegnet en
Hej
Sælg ******** - og køb en gl. BMW.
Jeg købte en K100 fra 86 - tegnet hos IF, som har en "bmw-
forsikring" - knap 2200 incl. fuld kasko - selvrisiko=4K (elite-
erfaring fra billist trukket med over)
ellers enig - grib knoglen - og pres dem!
jørn
//nybagt K100-ejer