Speciel saddel på MC
Fra : Michael Olsen

Dato : 03-06-06 19:34

Hej.
Konen og jeg var en tur på Rømø idag og da vi kom til Lakolk kiggede vi en
ekstra gang, det vi så var en Honda Vfr eller lignende model hvor tanken og
alt andet der normalt er lakeret var beklædt med koskind,
men det helt specielle var at oven på MC sadlen var monteret en hestesaddel
og på styrenderne var der bundet kondomer fast.
Om det var en eks. cowboy kan man kun gisne om,
men hvis det var mig der skulle køre den MC ville jeg få ondt i R....
inden der var kørt ret mange KM, men føreren må
være hærdet da der var tyske plader på.

--
Hilsen
Michael

Fra : peter

Dato : 03-06-06 20:24

det var da en spøjs ting :)

Jeg ville nok aldrig komme kondomer på styret.. Især ik hvis der var creme
på :S

-peter

Fra : lhm

Dato : 03-06-06 21:29

> [...]
> hestesaddel
> og på styrenderne var der bundet kondomer fast.

Det må vel siges, at han med hestesadlen har gjort cowboy-temaet ret
gennemført, og hatten af for det! Omvendt giver kondomerne da bare slet
ingen mening!? Måske er han en af de her Brokeback Mountain Cowboys

Fra : Jørgen Winther

Dato : 04-06-06 14:46

"lhm" <lhm@virkerikke.dk> skrev i en meddelelse
> [...] Omvendt giver kondomerne da bare slet ingen mening!?

Måske kunne hun ikke se andre anvendelser? ;)

--
Jørgen

Fra : Polu

Dato : 05-06-06 00:08