o-rings kædeklips uden o-ringe ?
Fra : Jim Andersen

Dato : 01-06-06 16:15

Modtog nu klipseleddet til min o-ringskæde som "erstatning" for
klipseleddet.

Men der er ikke nogen o-ringe med i den lille plastpose. Og heller ikke
noget fedt.....

Er det så fordi klipseleddet er til en ikke-o-ringskæde (og jeg skal have
fat i dem igen og få dem til at sende et o-rings-klipseled), eller fordi de
regner med at jeg endnu ikke har smidt nitteleddet (med o-ringe) ud endnu,
og derfor kan "genbruge" dem ?

/jim

Fra : Knud Dam

Dato : 01-06-06 16:35

"Jim Andersen" <jimVÆÆK@officeconsult.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fat i dem igen og få dem til at sende et o-rings-klipseled), eller fordi
> de regner med at jeg endnu ikke har smidt nitteleddet (med o-ringe) ud

Hej Jim.

Det kunne nok være et sæt til en ikke o-ringskæde ?

Du skal under alle omstændigheder have et sæt med nye o-ringe (og fedt) !

; - )

KD

Fra : Armand

Dato : 01-06-06 16:30

Jim Andersen skrev:
> [...]
> noget fedt.....
>
> Er det så fordi klipseleddet er til en ikke-o-ringskæde

Kigger man grundigt på et O-rings samleled vil man kunne se at den
yderste spids af pindene er lidt tyndere, således at den løse laske ikke
kan komme længere end til recessen og derved ikke klemme O-ringene mere
end hvad de kan tåle!

Kviktest:
Prøv at sætte lasken på de to pinde - På en alm. kæde vil lasken løbe
let på pindene og kunne skubbes helt op imod den faste laske!
Det kan man selvsagt (jvf. ovennævnte) på ingen måde med et O-rings
samleled :-|

--
Armand.

Fra : Jim Andersen

Dato : 01-06-06 17:42

Armand wrote:
> [...]
> let på pindene og kunne skubbes helt op imod den faste laske!
> Det kan man selvsagt (jvf. ovennævnte) på ingen måde med et O-rings

Test udført. Løs laske kan presses helt op mod den faste

Satans pølsetyskere. Næste gang tropper jeg sgu op hos Søborg MC. Der står
på deres hjemmeside at de tager 350 i arbejdsløn for at skifte kædekit.

/jim

Fra : Futte & Co.

Dato : 01-06-06 17:11

Jim Andersen wrote:
> [...]
> regner med at jeg endnu ikke har smidt nitteleddet (med o-ringe) ud endnu,

Jamennnnn..... ku' du ikke bare låne et nitteværktøj og samle med
nitteoringsleddet
tro mig,... det er nemt, deet
Og hvis der nu ikke er et ordenligt værktøj i din omgangskreds, låner du
et sæt af mig. Hvis altså du kan finde til 2660 Brøndby Strand Hvis
der mangler fedt, finder vi os' u' a' det
Ved mailsvar er det en god ide at fjerne de' dersens X'er der har
forvildet sig ind i adressen.

--

Jørgen, Brøndby
Honda CB550F, den fine årgang 1975

Fra : Jim Andersen

Dato : 01-06-06 17:58

Futte & Co. wrote:
> Og hvis der nu ikke er et ordenligt værktøj i din omgangskreds, låner
> du et sæt af mig

Tak for tilbuddet. Men jeg har skrevet til Louis og sagt de skal sende mig
et O-rings klipseled.

Hvad blev der af den højt besungne tyske grundighed......

/jim

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 02-06-06 09:51

"Jim Andersen" <jimVÆÆK@officeconsult.dk> writes:

> Hvad blev der af den højt besungne tyske grundighed......

*fnys* Det er en legende på højde med nisser og billig benzin...
(og jeg har synsrapporten der beviser det)

--
Mikkel | Died. Woke up in Hell. Punched in PIN, logged on.
motortosse.dk | Just another day.