benzinhane: honda cbr 1000 f (sc21)
Fra : Kim Larsen

Dato : 01-06-06 14:56

hej,
jeg har købt en god gammel cbr 1000, men der er ikke nogen indikering af
hvornår benzinhanen er ON, OFF, eller reserve.

Er der en som kan hjælpe?

på forhånd tak,
Kim

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 01-06-06 16:20

"Kim Larsen" <kll@nospam.kom.auc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg har købt en god gammel cbr 1000, men der er ikke nogen indikering af
> hvornår benzinhanen er ON, OFF, eller reserve.

Når du drejer hanen mod uret til stop, så er den åben. Drejer du så en kvart
omg. med uret, så er der lukket. Drejer du en halv omgang med uret til stop,
så står den på reserve.
Hilsen Matthias

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 01-06-06 19:20

> [...]
> jeg har købt en god gammel cbr 1000, men der er ikke nogen indikering af
> hvornår benzinhanen er ON, OFF, eller reserve.

Bare send den hjem i forvejen så snart du kommer derned....

--
Jesper Hedegaard

GS500E når vejret spiller
Ford Focus når vejret spilder

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 01-06-06 19:45

"Jesper Hedegaard" <virker@ikke.uk> skrev i en meddelelse

> "Kim Larsen" <kll@nospam.kom.auc.dk> skrev i en meddelelse

> Bare send den hjem i forvejen så snart du kommer derned....

> [...]

Hvordan h...... endte mit svar her ??

Fra : Grunnet

Dato : 01-06-06 21:33

"Jesper Hedegaard" <virker@ikke.uk> skrev i en meddelelse

> Hvordan h...... endte mit svar her ??

Fejl 40 !

--
Steen

Fra : tb

Dato : 02-06-06 08:04

> [...]
> jeg har købt en god gammel cbr 1000, men der er ikke nogen indikering af
> hvornår benzinhanen er ON, OFF, eller reserve.

hvis du ikke kan finde ud af hvornår den står i off, så vil jeg mene at din
benzinhane har et problem ;.)

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 02-06-06 15:57

"tb" <skodskod@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> "Kim Larsen" <kll@nospam.kom.auc.dk> skrev i en meddelelse

> hvis du ikke kan finde ud af hvornår den står i off, så vil jeg mene at
> din benzinhane har et problem ;.)

Benzinhanen skal da ikke stå i off. Den skal være åben - helt åben
Hilsen Matthias