Privat handel?
Fra : B.

Dato : 30-05-06 19:48

Hej!
Hvad skal man sikre sig, og hvad skal man som køber forlange af sælger, i
forbindelse med privat handel af en MC?.
Er der nogen som kan remse en liste op af ting som man bør huske og bør
tjekke, eller måske et link til et sted hvor det er samlet på en
hjemmeside?.
Håber i kan hjælpe? så jeg kan få min første MC i "stalden", uden alt for
store problemer!

Mvh. Brian

Fra : Ditte & Kenneth

Dato : 30-05-06 20:27

Hej.
Kig cyklen ordentligt igennem og hvis det er en cykel med kåbe, så kig ind i
alle huller og bed evt. sælger om at tage siderne af. Min første cykel havde
en stor revne (10 X 1 cm), men den opdagede jeg ikke før cyklen var kommet
hjem og jeg skulle skifte olie på den. Så måtte den retur. Så det er med at
have øjnene med sig, så du slipper for at køre en cykel retur. HUSK at
spørge om der er gæld i cyklen, om der er servicebog og om den har været
skadet ellers er det bare at gå cyklen igennem fra A-Z.

Kenneth.

Fra : Søren

Dato : 30-05-06 20:32

> [...]
> hjemmeside?.
> Håber i kan hjælpe? så jeg kan få min første MC i "stalden", uden alt for

Jeg synes denne er meget god:
http://www.fdm.dk/public/mc/kobogsalg/

Fra : Peter Hasselbalch

Dato : 30-05-06 22:46

Jeg har samlet lidt info/erfaringer her:
http://www.hasselbalch.dk/mc/mc_koeb_salg.aspx
Der er også en slutseddel.

--
Mvh Peter HH
DMCN#2 - K1200GT

Fra : Niels B

Dato : 30-05-06 23:16

"Peter Hasselbalch" <phh@sletteshasselbalch.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har samlet lidt info/erfaringer her:
> http://www.hasselbalch.dk/mc/mc_koeb_salg.aspx
> Der er også en slutseddel.

Det er da en fremragende side! Den får fluks et lille bogmærke, så jeg
kan vende tilbage, når jeg skal på MC-jagt senere på sommeren

--
Niels B
Suzuki GSX400E (ny motor (42 hk) søges )

Fra : B.

Dato : 31-05-06 06:23

Mange tak til alle!, lige hvad jeg søgte

Mvh. Brian.

Fra : hamselv\(DKMC\)

Dato : 31-05-06 13:30

"Peter Hasselbalch" <phh@> skrev i en meddelelse
> Jeg har samlet lidt info/erfaringer her:
> [...]

Ja nemlig ja, så du fik da lige et lille link hos mig også under Gode Råd.

hamselv herfra
--
VED BESVAR, SKIFT "SNABELA" UD MED @
www.dkmc.dk

Fra : Jeppe Høiby

> Jeg har samlet lidt info/erfaringer her:
> http://www.hasselbalch.dk/mc/mc_koeb_salg.aspx
> Der er også en slutseddel.

Hej Peter

Super god side!