Spildt benzin i bil :-(
Fra : NielSV650

Dato : 29-05-06 06:51

Hej ng,

Nogen gode råd? Kørte med en dunk benzin som naturligvis væltede i sidste
sving og låget var ikke tæt
Det er ikke uendelige mængder der kom ud, men lidt kom der da. Jeg har
tørret med en klud og så har bagklap og vindue stået åbent i nat.
Er der ellers tricks og genveje til et bedre indeklima i madkassen (ud over
at spise makrelmadderne først )
Kartoffelmel, bremsenreiniger, sulfo, ....??

Her er der foreslået en tændstik, meeeen.....
http://groups.google.dk/group/dk.fritid.hus-og-have/browse_thread/thread/94d91c73ae9390f7/3468686612722f2d?lnk=st&q=Spildt+benzin+i+bil&rnum=1&hl=da#3468686612722f2d

--
Niels
S FAU himmelblau

Fra : F.Sander

Dato : 29-05-06 10:47

En tændstik ?

Sander

Fra : Rune D. Jørgensen

Dato : 29-05-06 11:28

Det var smuk og solrig dag da NielSV650 skrev
news:447a8bc8$0$195$edfadb0f@dread11.news.tele.dk i
dk.fritid.motorcykel:

> Er der ellers tricks og genveje til et bedre indeklima i madkassen (ud
> over at spise makrelmadderne først )

Prøv i dk.fritid.bil. Der er nok nogen der har prøvet det før. Og så hører
spørgsmålet jo også retteligt hjemme der...

--
Rune D. Jørgensen

Fra : Fl.Jensen

Dato : 30-05-06 17:24

NielSV650 skrev:

> [...]
> at spise makrelmadderne først )
> Kartoffelmel, bremsenreiniger, sulfo, ....??
>
> Her er der foreslået en tændstik, meeeen.....

Så de havde noget spray i netto, som kunne fjerne løg, hvidløg,
eddike osv... Måske det kunne virke for dig også!

Mvh. Flemming