Det kan slet ikke sammenlignes'- og dog- forstå mig ret, det føles som
'gasen' hænger i håndtaget, et lille vrik og man har et konstant svar /
ingen 'vacum' forsinkelse.
Jeg ved flere der med et bestemt mærke MC , har rullet den og funden frem
til at de med kit-kaburator kunne få en højer effekt', dertil kan jeg kun
sige at det er 'rullefeldt-snak' for når man tager en cykel på landevej
eller bane og prøver de to mulighedder så MÆRKER man forskellen real-time.
Jeg har en bekendt der pludselig kunne følge en anden mc han plejede at have
problemmer med...
Som du kan høre er jeg meget pro FCR og jeg har det på både gade og bane MC
( når den er sammelt igen')
PS FCR er noget besværlige at få til at gå 95% iorden.. 100% når man nok
aldrig... jeg ser det som charmen' og man skulle kunne lide dette arb. da
det tager en hel del forsøg inden luftdyse / nål / højde / tomgangs dyse /
hoveddyse passer, man skal have en brugbart udgangspunkt inden man går i
igang ellers kommer man nok aldrig der hendtil hvor den kan køre.
PPS. TOMMELFINGER REGL' en MC med FCR skal kunne trække fra bunden i 6
gear- dermed ved man er tæt ved at have den .
--
Mvh. Finn Sander.
Honda RC30 fordi livet er for kort til Suzuki,
og Yamaha' ikke kan skifte ordentlig gear...
"Molnit" <news@molnit.com> skrev i en meddelelse
news:447a0c16$0$15787$14726298@news.sunsite.dk...
> Hejsa,
> Har fundet nogen meget meget billige fladspjælds, men så er tankerne bare
> ? hvad plusser snakker vi om :
>
> 1. Ren porno effekt.
> 2. Bedre respons har jeg hørt.
>
> Men er der andre fordele ?
> --
> VH
> Lars Molnit
> MZ ETZ 300 CDi ReedValve, MZ TS 250/1 Supra5
> Suzuki GSF-R 1200, Citroen Saxo 1,5D
> "
www.dfmc.dk/Lars_Molnit" , "
www.molnit.com"