Alternativ placering af topbox
Fra : Anders Majland

Dato : 28-05-06 16:36

Ofte er det de andre der står for skud herinde - men prøv lige at se hvordan
ham her transporterer sin nye topbox hjem fra thansen*
http://www.dfmc.dk/galleryframe1.asp?gid=473&pid=14047

* Gæt

--
anders DOT majland AT jyde DOT dk

Fra : Anders Christensen

Dato : 28-05-06 17:42

Anders Majland skrev:
> Ofte er det de andre der står for skud herinde - men prøv lige at se hvordan
> ham her transporterer sin nye topbox hjem fra thansen*
> http://www.dfmc.dk/galleryframe1.asp?gid=473&pid=14047

Og det ser tilmed ud til at den rent faktisk kan monteres bagpå cyklen,
der sidder ihvertfald et eller andet beslag der ligner mit monorack til
forveksling... :)

Fra : Anders Majland

Dato : 28-05-06 17:50

> Og det ser tilmed ud til at den rent faktisk kan monteres bagpå cyklen,
> der sidder ihvertfald et eller andet beslag der ligner mit monorack til
> forveksling... :)

Min første tanke var også at han havde fået en for stor passagerer med der
ikke havde plads til røven med boksen monteret - men dernæst tror jeg blot
der er fordi han har købt en "billig" boks i thansen der ikke passede i
racket ....

/A - skal ikke være hellig - jeg har haft en stor samsonite med hjem på
scooter fra rødovre til valby, og der havde jeg ikke en passager til at
holde den ...

Fra : Jim Andersen

Dato : 29-05-06 12:58

Anders Majland wrote:
> hvordan ham her transporterer sin nye topbox hjem fra thansen*
> http://www.dfmc.dk/galleryframe1.asp?gid=473&pid=14047

Det var da først da jeg læste teksten at jeg fandt ud af at der var en
passager...

/jim

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 29-05-06 13:38

"Jim Andersen" <jba020@politiSLET.dk.invalid> writes:

> Det var da først da jeg læste teksten at jeg fandt ud af at der var en
> passager...

*LOL* også mig. Jeg var faktisk en lille smule imponeret i starten :)

--
Mikkel | Died. Woke up in Hell. Punched in PIN, logged on.
motortosse.dk | Just another day.