pakdåser ? hvor fås de i ekstra
Fra : Molnit

Dato : 28-05-06 14:51

Hejsa,
   Min pakdåse til udgangs akslen er gået :( og jeg kun skal bruge denne
ene pakdåse, tænkte jeg på om ik man kan købe dem i løsvægt i bedre
kvalitet end de hårde nylon dåser som MC nøglen levere ???

   Jeg har alle data på den osv. så jeg mangler bare et sted at kunne
bestille/hente den. da mit gamle leverings sted ikke eksistere mere :(

--
VH
Lars Molnit

Fra : Jacob

Dato : 29-05-06 12:26

Molnit skrev:

> [...]
>
>    Jeg har alle data på den osv. så jeg mangler bare et sted at kunne
> bestille/hente den. da mit gamle leverings sted ikke eksistere mere :(

Hej Molnit.
Jeg ville kontakte M Seals A/S: Bybjergvej 13 - 3060 Espergærde
Telefon: 4913 0205. Spørg evt. efter Henrik Stormholt. Kig evt. på
deres hjemmeside m-seals.dk.

Jeg har flere gange fået 1. klasses service fra dem. Har bl.a. købt
O-ringe til kaburator og forgaffelpakninger og altid fået excelent
betjening. Du kan sikkert ikke kun købe 1 stk, normalt sælger de 10 +
stykker, men det kan normalt sagtens betale sig. Så tal med Henrik -
han er sikkert stadigvæk MC ist.

VH Jacob