Transport af MC fra UK?
Fra : S.G

Dato : 28-05-06 14:25

Ligesom ham her leverer cykler ved den dansk tyske grænse for 169euro!
http://www.vilstrans.com/

Er der så nogen der gør samme med fx mc´er fra england?!
Leveret i Esbjerg

Jeg har hørt en tale om 1900kr for transport til Esbjerg, så skal man
bare selv hente og køre hjem derfra!
Men kan intet finde om det nogen steder mere :(

Så hvad gør man med en MC fra UK?!?! (Har ikke selv tid til at hente
den)

Fra : Thomas Løjmann Jørge~

Dato : 28-05-06 15:23

Jeg har en makker der importer biler fra England, han får dem kørt til
færgen, så kører færge-folket selv dyret ombord og af færgen igen, han
henter så i Esbjerg.

Men han kender folk der over, som gør det for ham imod betaling - altså
en privat aftale, ikke firma.

Jeg skal lige spørge ham om han ved noget eller evt. kan få hans ven til
at hjælpe dig...

Hvor skal den fra og til?

/Thomas

Fra : S.G

Dato : 28-05-06 16:06

Jeg er ikke helt klar over hvorfra det er endnu! Da der er et par
potentielle cykler :)

Men skal nok lige finde ud af :)

Fra : S.G

Dato : 28-05-06 16:06

den mest potentielle står her:
Bolton, Lancashire, United Kingdom

Fra : Futte & Co.

Dato : 02-06-06 10:00

S.G wrote:
> [...]
> Men kan intet finde om det nogen steder mere :(
>
> Så hvad gør man med en MC fra UK?!?! (Har ikke selv tid til at hente

www.accelerationcads.co.uk , motorcycle collection & delivery service

www.oakbridge-international.com , an overseas removal company run by
classic bike riders

Det var et par stykker fra The Classic Motorcycle, håber du kan bruge
det til noget

--

Jørgen, Brøndby
Honda CB550F, den fine årgang 1975