Langfingerede mennesker!!! (lidt lang)
Fra : Helge Larsen

Dato : 27-05-06 14:40

Tjaaee, det sku vel komme før eller siden, havde dog ikke regnet med/håbet
på at det ikke blev så tidligt, (har lige anskaffet mig en spritny GSX-R 600
fra '05). Nemlig at nogen ikke kan holde fingerne fra noget som IKKE er
deres eget!!!

Jeg kom hjem til min kæreste kl 23.30 i går aftes efter at have været på en
lidt længere kørertur til nordsjælland. Jeg parkerede motorcyklen som altid
i carporten, låste den med kædelås osv. og satte alarmen til. Men kl. 04.00
bliver jeg vækket af at min fjernbetjening til alarmen hyler, så jeg er i
løbet af 3 sek ude af døren og meget hurtigt henne ved min motorcykel, i det
fjerne kan jeg hører en alarm gi lyd fra sig, men bliver svagere og
svagere.. Og FUCK tænker jeg så, (kan se at sædeskallen over passager sædet
er taget af og førersædet ligger på jorden ved siden af. CRAP!! tænker jeg
igen....
Jeg går ind i huset igen, men bliver oppe og kigge om der sku være nogen som
skulle komme tilbage igen...men det var der ikke, håber at de blev skræmt af
alarmen.

Her til morgen (tidligt ,da det lysnede) var jeg så ude og se på
skaderne..... det første jeg kan se er at selve sirenen til alarmen er væk,
(det var sku nok den jeg kunne hører i det fjerne)og kablerne ligner noget
der er løgn, klippet over med mit eget lille reperationskit, (det som følger
med motorcyklen når man køber den)
Så kigger jeg på låsen til sædeskallen, den kan vist IKKE bruges mere, er
fuldstændigt ødelagt. Kablet på bagsiden er flået af og sædeskallen har fået
nogle ridser, (sikkert bare smidt på fliserne sammen med førersædet)
Førersædet var som sagt også var taget af, mangler nogle skruer så det kan
sidde fast, det virker ikke på samme måde som sædeskallen's lås.
Tændningslåsen har der været noget i, men heldigvis ikke så voldsomt at min
nøgle ikke kunne komme i, så jeg har fået låst rat låsen op.
Jeg ved ikke hvordan de har båret sig af, men der er også komme 2 lidt
mindre ridser på venstre side af kåben (

Men nu er min motorcykel gemt godt væk og låst inde et hemmeligt sted,
eftersom der ikke er alarm på mere, og at der er nogen der ved at der står
en motorcykel i en carport der er mere eller mindre til at hente...
selvfølgelig er der altid låsene som skal af føst. Jeg gider bare ikke mere
hærværk på den..
Der skal siges at før jeg over hovedet rørte nogle af tingene, blev der
taget billeder og anmeldt det til forsikringen og politiet.

....Ja der var lidt galle jeg lige sku af med, håber det går an?? Er bare ret
bitter over hvad der er sket, (første, og forhåbentlig eneste og sidste gang
det sker)

Så pas på derude, der er åbenbart mange folk der stadig ikke helt ved hvad
der er Mit og Dit!!!!

Hilsen Helge

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=7885