Udstødning til Honda CBX 550 (1988)
Fra : carsten

Dato : 25-05-06 19:20

Hej NG
jeg står og mangler en ny udstødning til min MC,
er der nogle, der hvem hvem der er leverings dygtig i sådan en,
den er udstyret med to potter, jeg er lidt usikker på om der er
standart på denne model,
/carsten

Fra : Simon 9640

Dato : 25-05-06 21:47

<SNIP>
> den er udstyret med to potter, jeg er lidt usikker på om der er
> standart på denne model,
> /carsten

Min fra '85 har også 2 potter, og det er standard.

Jeg ved ikke hvor du får nye billigst, men det er der sikkert andre der gør

Mvh
Simon Rasch

Fra : carsten

Dato : 26-05-06 07:23

Simon 9640 wrote:

> <SNIP>
>
> Min fra '85 har også 2 potter, og det er standard.
jeg har 2 og den ene er med en potte og den anden med 2
men det kan selvfølgelig godt være standart begge dele

> Jeg ved ikke hvor du får nye billigst, men det er der sikkert andre der
> gør
ja det må jeg da håbe :-\

/carsten