Renovering af skiver
Fra : TBTH

Dato : 24-05-06 14:40

Hejsa

Er der nogen der kender et sted hvor man kan få renoveret sine bremseskiver?

Mvh
Thomas

Fra : Hekto

Dato : 24-05-06 15:05

TBTH pretended :
> Er der nogen der kender et sted hvor man kan få renoveret sine bremseskiver?

Øhhh??? Er de for tynde er det ud!

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650

Fra : Lasse Nygaard

Dato : 24-05-06 16:04

Hekto skrev:
> TBTH pretended :
>
> Øhhh??? Er de for tynde er det ud!

De skal bare "ridses" op.

Det gøres tit ved rustfrie skiver, bl.a. dem som findes på gamle
Honda'er. Det er også ofte set på Norton skiver.

Fra : tb

Dato : 24-05-06 16:48

> Er der nogen der kender et sted hvor man kan få renoveret sine
> bremseskiver?

det vil jeg også gerne høre om. jeg har et par ret nye som er lidt skæve...

østjylland

Fra : TBTH

Dato : 24-05-06 21:55

Nix de er hverken for tynde eller skæve.
De er med "flydende" ophæng. 2 af disse ophæng er faldet ud. (låseringen der
skal holde dem er simpelthen knækket).
Jeg mener at have hørt at der er et firma i nordjylland der kan fixe disse
og i øvrigt også rette skiver der ikke er alt for skæve.

Mvh
Thomas

Fra : Tue Jensen

Dato : 25-05-06 10:10

On Wed, 24 May 2006 22:55:15 +0200, TBTH wrote:

> [...]
> Jeg mener at have hørt at der er et firma i nordjylland der kan fixe disse
> og i øvrigt også rette skiver der ikke er alt for skæve.

Mit umiddelbare bud vil være Nord-Brems på jyllandsgade. Men jeg ved det
ikke.

--
Tue Jensen

Fra : Tue Jensen

Dato : 25-05-06 10:16

On Thu, 25 May 2006 11:10:19 +0200, Tue Jensen wrote:

> Mit umiddelbare bud vil være Nord-Brems på jyllandsgade. Men jeg ved det
> ikke.

I Aalborg

--
Tue Jensen

Fra : Henrik

Dato : 24-05-06 22:52

TBTH wrote:

> Hejsa

> Er der nogen der kender et sted hvor man kan få renoveret sine bremseskiver?

> Mvh
> Thomas

England . . . .
Hvis ikke jeg husker meget forkert, så mener jeg, at de skifter skiverne
incl. "nitter"
Så de må kan fåes som reservedel.

Mvh
Henrik

Fra : TBTH

Dato : 25-05-06 23:49

Ok, tak for bud.
Jeg prøver at forske lidt videre i det.

Mvh
Thomas

Fra : Rune F. Christiansen

Dato : 28-05-06 21:27

Jeg vil da gerne høre hvis du finder ud af noget, har selv et lignende
problem.