Ventiljustering på GSF-600S
Fra : MortenP

Dato : 24-05-06 10:35

Hej

Jeg undrer mig lige over hvad jeg har læst omkring på nettet..
Der var et sted hvor de skrev at ventiljusterings interval på Suzuki
GSF-600S bandit er 6000km..

Såvidt jeg ved er det da 12000 km.. eller tager jeg fejl?

Mvh.
MortenP

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 24-05-06 11:33

mpannen@gmail.com (MortenP) writes:

> [...]
> GSF-600S bandit er 6000km..
>
> Såvidt jeg ved er det da 12000 km.. eller tager jeg fejl?

På min gamle GSF600N var det hver 6000 km. Det fremgik tydeligt af
både den medfølgende manual og den originale Suzuki værkstedsmanual
jeg købte.

Så check din manual.

--
Jacob | ........@
Yamaha FZS 1000 | ......_[]-=*

Fra : Knud Dam

Dato : 24-05-06 17:07

"MortenP" <mpannen@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Såvidt jeg ved er det da 12000 km.. eller tager jeg fejl?

Jf. Haynes er det for hver 6.000 km.

Jeg checker/justerer nu kun for hver 12.000 km, og der er meget lidt, der
skal justeres.

Mvh

KD Bandit 600 S

Fra : MortenP

Dato : 25-05-06 10:35

Knud Dam wrote:

> [...]

> Jf. Haynes er det for hver 6.000 km.

> Jeg checker/justerer nu kun for hver 12.000 km, og der er meget lidt, der

Tak for svar. Brdr. Sejr sagde også at de normalt ikke stillede ventiler
før 18.000.. De inspicerede, men stillede MEGET sjældent inden.

MortenP