Bremseskiver, klodser + kæde - Kawasaki G
Fra : Thomas Løjmann Jørge~

Dato : 23-05-06 12:18

Hej gruppe,

Jeg står for snart at skal skifte lidt stumper på min gamle tøs, da de
er ved at være godt brugt.

Jeg skal bruge bremseskiver, bremse klodser og gerne et kædekit også.
Det er jo nogle stumper der koster mere end 50,- stykker og det er der
naturligvis en grund til.

Trods alt, vil jeg jo gerne spare nogle penge men alligevel have noget i
en acceptabel kvalitet.

Kender i nogle steder, evt. shops i andre EU lande - hvor de sælger
stumper til sådan en gammel tøs?

Ses ude på vejen...

/Thomas

Fra : Michael Kristensen

Dato : 23-05-06 13:37

> Kender i nogle steder, evt. shops i andre EU lande - hvor de sælger
> stumper til sådan en gammel tøs?

Prøv at tjekke louis.de

Fra : Morten Holst

Dato : 23-05-06 16:09

Hej Thomas.

Min skal samme tur igennem. Jeg bestiller det hos Louis.de

De skal have 2733,86 for 3 skiver +klodser hvor Mc-nøglen skal have
4252,00... Det er jo lidt af en besparelse!

--
Morten Holst
<<Honda CBR 600F>>