Tekstil tøj....
Fra : Fl.Jensen

Dato : 22-05-06 21:36

Hej.

Kender nogen til det tekstil tøj af mærket "Safety1st" fra
MConline.dk ??

Ville lige høre om det var bare sådan nogenlunde okay, nu hvor jeg
har anskaffet mig jakke og bukser.

Flemming

Fra : Hans/NTV

Dato : 22-05-06 22:31

Hej Flemming
Jeg har kørt små 40.000 km i mit og er stadig tilfreds. Dog skal det
lige bemærkes at hvis du har købt det tøj som handles i Bilka - er
det en billig model som ikke helt lever op til hvad de sælger i
MConline.
hVh
Hans/NTV

Fra : Fl.Jensen

Dato : 22-05-06 22:43

Hans/NTV skrev:

> [...]
> lige bemærkes at hvis du har købt det tøj som handles i Bilka - er
> det en billig model som ikke helt lever op til hvad de sælger i

Hej Hans.

Hvor vidste du fra at jeg havde købt det i bilka? Haha..!!!
Jeg sad og læste lidt af nogle tidligere tråde, og jeg kan altså
ikke rigtig finde de samme fejl i det jeg lige har købt, som dem der
er omtalt af andre med det fra bilka.
Noget med at foret skulle ryge med ud af bukserne osv.
Det her er med lynlås i begge ender, og der er også lynlås til at
lyne bukser og jakke sammen. Tror lidt at det måske bare er en 2005
model eller lign. Men måske du har ret... Kender jo ikke det fra
mconline.
Der sad også mærke i begge dele, med link til safety1st.dk, og da jeg
tastede det ind, hoppede den selv videre til mconline, så de må jo
stå for et eller andet med tøjet.
Til de 1150, som hele sættet kostede, så virker det umidelbart okay
syntes jeg...
Men det bliver testet i morgen, for da skal jeg et smut over fyn og
hente en savage, og vejret lover jo ikke for godt. :-/

Mvh Flemming

Fra : Thomas Jensen

Dato : 23-05-06 07:14

>Ville lige høre om det var bare sådan nogenlunde okay, >nu hvor jeg
>har anskaffet mig jakke og bukser.

jeg var selv ude at hente et par bukser da min egen var gået i stykker.
De virker ok, knæbeskyttelsen sidder rigtigt ift de 3 andre forskellige par
jeg prøvede i weekenden.

Kørte på arbejde i morges uden at blive våd, så det er også fint.

Det der er træls ift. mine gamle er, at de må ikke maskinvaskes og
tørretumbles ifølge instruktionen, om der sker noget ved det, ved jeg så
ikke.

Thomas Jensen
Honda CBR100F ´94
http://dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : Fl.Jensen

Dato : 23-05-06 21:26

> jeg var selv ude at hente et par bukser da min egen var gået i stykker.
> De virker ok, knæbeskyttelsen sidder rigtigt ift de 3 andre forskellige par
> jeg prøvede i weekenden.

Syntes skam også at de sidder okay på mig.

> Kørte på arbejde i morges uden at blive våd, så det er også fint.

Jeg var jo så heldig at det klarede op her til aften, så ingen vand.
Men de var dejlig lune at have på over fyn og broen.

> Det der er træls ift. mine gamle er, at de må ikke maskinvaskes og
> tørretumbles ifølge instruktionen, om der sker noget ved det, ved jeg så
> ikke.

Syntes jeg har hørt om det før... Min Helly Hansen jakke har noget
lign. Men det skulle være især skyllemiddel som er skadeligt.

Men alt i alt er jeg godt tilfreds.

Mvh. Flemming