Suzuki GSX kåbe
Fra : Janus

Dato : 18-05-06 22:29

Hej.
Jeg havde tænkt mig at køre lidt baneræs på min GSX'er, men vil ikke smadre
min pæne røde kåbe. Hvordan får man fat i sådan en mere racer-agtig en? Der
er også noget med sådan nogle små styrtpinde, hvormeget beskytter de?

Tak for et dejligt forum
Janus

Fra : MKS - 74

Dato : 18-05-06 22:35

On Thu, 18 May 2006 23:28:56 +0200, "Janus" <aaa@gmail.com> wrote:

>Jeg havde tænkt mig at køre lidt baneræs på min GSX'er, men vil ikke smadre
>min pæne røde kåbe. Hvordan får man fat i sådan en mere racer-agtig en?

GSX-hvad, er det en F'er er der nok ikke en racerkåbe at få, det er
der derimod til en R, Til F'eren køber du istedet nogle billige
skadede kåbedele+tank på eBay og maler skidtet sort med en spray.

> Der
>er også noget med sådan nogle små styrtpinde, hvormeget beskytter de?

Styrtpinde? Mener du framesliders så er det en god ting til bane,
beskytter langt fra mod alt, men hjælper i en række situationer med
til at reducere skaderne.

--
-Michael
Div. VF500-, RS250- og CBR600F-dele m.m. til salg på:

Fra : Janus

Dato : 18-05-06 23:04

hmm det er en GSX 600 F, så jeg må nok på udkig på eBay.

Hvis jeg påmonterer framesliders på den (hvis de kan sidde på en f'er?),
hvormeget beskytter de så kåben?

/Janus

Fra : MKS - 74

Dato : 18-05-06 23:12

On Fri, 19 May 2006 00:03:33 +0200, "Janus" <aaa@gmail.com> wrote:

>hmm det er en GSX 600 F, så jeg må nok på udkig på eBay.

Det er ikke helt umuligt at der findes en GFK-kåbe, men det er nok
mindre sandsynligt, og du skal nok lede grundigt efter det. Skadede
kåbedele derimod plejer ikke at være det store problem.

>Hvis jeg påmonterer framesliders på den (hvis de kan sidde på en f'er?),
>hvormeget beskytter de så kåben?

Afhænger fuldstændigt af hvordan du crasher, fra ingenting til omtrent
fuldstændigt, som sagt, det er generelt en god investering til bane.
Du kan ret sikkert finde nogle der kan monteres på en F'er, evt. med
lidt tilskæring af kåben.