Ups.... Jeg kom lige til.... :)
Fra : Ninja Rider

Dato : 18-05-06 22:13

Hejsa

Jeg kom lige til at købe en Suzuki GSX-R 600 SRAD '97 i dag... :p
Så nu skal der ræses lidt igen... ;)

Smider lige et par billeder på DFMC

Mvh Emil - GixxerRider... ;)
--
Suzuki GSX-R 600 SRAD
Kawasaki GPz 550....

Fra : MKS - 74

Dato : 18-05-06 22:17

On Thu, 18 May 2006 23:13:04 +0200, Ninja Rider <Gundersen@Tdcadsl.dk>
wrote:

>Jeg kom lige til at købe en Suzuki GSX-R 600 SRAD '97 i dag... :p

Shit happens....Træt af at tøffe rundt i guess?

>Så nu skal der ræses lidt igen... ;)

Okay, hvilke banedage har du meldt dig til så? Eller du vil måske
ovenikøbet ha' licens?

--
-Michael
Div. VF500-, RS250- og CBR600F-dele m.m. til salg på:

Fra : Ninja Rider

Dato : 18-05-06 22:26

Hejsa

MKS - 74 skrev:
> Shit happens....Træt af at tøffe rundt i guess?

Tja... :)

> Okay, hvilke banedage har du meldt dig til så? Eller du vil måske
> ovenikøbet ha' licens?

Jaja... Jeg har ikke en gang haft den i 24timer inu... ;) Ang banedage
er problemet jo i DK, STD potten... :(
Licens... Muligvis... var ikke planen i første omgang, men hvem ved.. ;)
Men derfor kan man vel godt "Ræse" lidt på de små veje..

Mvh Emil
--
Suzuki GSX-R 600 SRAD
Kawasaki GPz 550....

Fra : MKS - 74

Dato : 18-05-06 22:29

On Thu, 18 May 2006 23:26:02 +0200, Ninja Rider <Gundersen@Tdcadsl.dk>
wrote:

>Men derfor kan man vel godt "Ræse" lidt på de små veje..

Næh, man kan ha' det gevaldigt morsomt, men det kan man også på en
GPZ, MZ eller andet Z...

God fornøjelse med den "nye" Gixxer....

Fra : Ninja Rider

Dato : 18-05-06 22:36

Hejsa

MKS - 74 skrev:
> Næh, man kan ha' det gevaldigt morsomt, men det kan man også på en
> GPZ, MZ eller andet Z...

Jo det er rigtigt nok... ;) Jeg husker da også stadig hvor sjovt det var
da jeg var på bane med min 636'er... ;)
> God fornøjelse med den "nye" Gixxer....

THX... Det kan være vi ses der ude....

Mvh Emil
--
Kawasaki GPz 550....
http://dfmc.dk/?id=26

Fra : Ninja Rider

Dato : 18-05-06 22:23

Hejsa igen

Ninja Rider skrev:
> Jeg kom lige til at købe en Suzuki GSX-R 600 SRAD '97 i dag... :p
kan lige nævne lidt af udstyrtet på den:
Arrow carbon anlæg, kn filter, mini carbon look blink, samt tank pad.
Doublebouble Sort tonet racing kåbeglas, brilleplade i kulfiber.
Kulfiber bagskærm, Kulfiber forskærm, blå alu skruer, undertray,
tankdæksel plader i kulfiber look + det løse.. :)

Mvh Emil
--
Suzuki GSX-R 600 SRAD
Kawasaki GPz 550....

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 19-05-06 10:32

Ninja Rider wrote:

> Jeg kom lige til at købe en Suzuki GSX-R 600 SRAD '97 i dag... :p
> Så nu skal der ræses lidt igen... ;)

Hæ, tillykke med dyret... Hvis du kan lide at ræse, skal du sq nok blive
glad for den!

--
Psycho Cowboy
Suzuki GSX-R 600 SRAD '98