Ja Fan..!!
Fra : Anders

Dato : 17-05-06 21:52

Så oprandt dagen hvor den gode gamle XT600E fra 2000, skulle udksiftes
med noget mere gadepræget!
Jeg var kommet til det punkt hvor jeg synes jeg var blevet træt af at
køre på mudderjern, og gerne ville have noget der kunne køre lidt asfalt!

Derfro faldt valget på en spritny sv1000k6... Så den er hermed købt og
betalt pr dags dato! Nu håber jeg bare på lidt bedre vejr så jeg kan
hente den på fredag!

Ville bare lige dele min glæde

Vh Anders, SV1000K6 ejer, fra på fredag

Fra : Torben Scheel

Dato : 18-05-06 06:38

Anders wrote:
> [...]
>
> Derfro faldt valget på en spritny sv1000k6... Så den er hermed købt og
> betalt pr dags dato! Nu håber jeg bare på lidt bedre vejr så jeg kan

Tillykke, tillykke!

Men hvad er der galt med vejret?

--
vh