En regnfuld og lidt mørk morgen.
Fra : fdsf

Dato : 16-05-06 13:44

Jeg synes nu lidt det var en træls morgen at skulle køre på arbejde i, men
konen (som sædvanligt) havde taget bilen. Jeg havde mit regentøj udenover MC
tøjet og det regnsæt er et billigt sæt uden særlige reflekser. Jeg tog min
neon grønne vest på købt i føtex, for at bliver lidt mere set. På min tur
til arbejde har jeg aldrig set en så lang pæn bilrække foran og efter mig.
Jeg tror altså at nogle billister troede jeg var en anden :)

/Kurt Hansen

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 16-05-06 14:04

fdsf skrev:

> [...]
> at bliver lidt mere set. På min tur til arbejde har jeg aldrig set en
> så lang pæn bilrække foran og efter mig. Jeg tror altså at nogle

Hey - det var da en idé!

Og når man så har konen med bagpå engang tror de det er en arrestant!
Hans
http://kortlink.dk/dkfritidmotorcykel/xq9

Fra : fdsf

Dato : 16-05-06 14:16

hehe ja :)

hilsen kurt

Fra : Mikael Jørgensen

Dato : 16-05-06 15:04

Det kunne være jeg sku prøve det på min 45'r... Det er ik mere end 10
minutter siden på vej hjem en taxa fra mou taxaselskab kørte 1,5 meter bag
mig og pressede mig næsten ud i rabatten for at overhale... Kan blive så
arrig over hvor travlt folk kan have (slår lidt i en dyne og afreagere),
men hvis der stod p0l1t1 bag på ryggen var det nok en anden sag haha...

Fra : Niels Pein

Dato : 16-05-06 21:10

"Mikael "Jørgensen"" skrev ...
> [...]
> mig og pressede mig næsten ud i rabatten for at overhale... Kan blive så
> arrig over hvor travlt folk kan have ....
Køb en motorcykel, så er det slut med det pjat.
Hvorfor spilde sin ungdom på at køre et køretøj der i sidste ende forårsager
at man bliver arrig?
--
Mvh. Niels

Fra : Jim Andersen

Dato : 16-05-06 15:02

fdsf wrote:
> Jeg synes nu lidt det var en træls morgen at skulle køre på arbejde i

Jae... så jeg tog bilen, der var jo "gode" chancer for regnvejr, og det
tager da kun lidt længere tid med bilen og nu har vi jo lige fået kørt en
masse i det dejlige vejr vi har haft.

Indtil jeg kom til Køge... Der er 2 veje igennem/udenom Køge, og den ene var
lukket pga vejarbejde. Så det tog da kun 45 minutter for at køre de 5 km,
mens den ene MC efter den anden smuttede udenom køen i blot et let drypvejr.

Skumle... Skumle...

/jim

Fra : OH

Dato : 16-05-06 17:15

"fdsf" <dfsf@sdasdas.nu> skrev i en meddelelse
> [...]
> tur til arbejde har jeg aldrig set en så lang pæn bilrække foran og efter
> mig. Jeg tror altså at nogle billister troede jeg var en anden :)

Tjaeeeehhh - jeg synes bare, at hvis man synes det er interessant at klæde
sig ud som "æggeskal" kunne det måske være en mulighed, at søge ind for
etaten - så ville man sikkert få lysten styret. ikk'
Tror både billister og andre MC'ere syns' det er lidt off, :-/ når man
opdager dig, hvor man måske troede det var noget andet.

Hilsen fra Ole H
-BMW K1200 RS
Farve: Sort metallic (af samme grund som ovenstående)

Fra : fdsf

Dato : 16-05-06 18:50

Nu tog jeg jo heller ikke vesten på for at være smart, men for at blive set.
Billisterne så mig så missionen er lykkedes :) Er faktisk også lidt græsk
katolsk overfor hvad andre synes om mig ;)

/Kurt Hansen

Fra : Jes Vestervang

Dato : 16-05-06 19:42

"OH" <nn@nn-nn.com> writes:

> Tror både billister og andre MC'ere syns' det er lidt off, :-/ når
> man opdager dig, hvor man måske troede det var noget andet.

I det mindste er man blevet set :-/
--
mvh Jes Vestervang (der også har købt refleksvest, men endnu ikke har
brugt den) @ FZS600 & DT125R